7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bana İyi Yolculuklar!


Yeğenlerimin sünnet olması vesilesi ile bu akşam Adapazarı'na gidiyoruz.İşin güzel tarafı Ridade'nin de benimle geliyor olması! İşin kötü tarafı -Ridade için kötü tarafı daha doğrusu- eğer gece ben uyuyamazsam onu da uyutmayacak oluşum! İşte böyle, akşam yedide yollara düşüyoruz. Bir 3-5 gün olmayabilirim. Gittiğim yerde internet bulamam, bulsam kullanamam vs vs vs.

Oradan da Çorum'a geçme ihtimalimiz var. Öznur Abla'mı görmek için. Öznur Abla'm yine hamile. Daha önceki bebeğini kaybetti. Şimdiki de biraz sorunluymuş. Doktor bebiş üç aylık olana dek yatması gerektiğini söylemiş. Annem de görmek istiyor. Bu arada annemin fizik tedavi olayı var... O nedenle Çorum'a gidişimiz kesinleşmiş değil.

Gitmeden muhtemelen bir iki yazı daha yazarım ama bu gidiş yazısını yazayım dedim şimdiden, sonra kaynamasın! :D

Bir sürü fotoğraf çekip geleceğim.
Hadi bana iyi yolculuklar dileyelim *.*

8 yorum:

  1. Özleyeceğim seni ya. :(
    İyi yolculuklar o zaman. Fotoğrafları bekliyoruz. :)
    Öznur Abla'na bir şey olmaz inş. bebeğine bir şey olmaz da sağlıkla dünyaya getirir. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok kalmayacağım, özlemeden gelirim hehe :D

    İnşallah ya. Bebiş istiyoruz gaari.

    YanıtlaSil
  3. Yalnııız bugün Adapazarı'nda 4 şiddetinde deprem olmuş ya, sanırım senin geleceğin haberini alıp sevinmiş zaar. ehehe.

    Bir de, Öznur Ablan için sabır dileklerimi usulca bırakırım yorumumun diplerine. Bence dünyaya bir çocuk getirmek en kutsal şeylerden biri ve en nihayetinde bunu başarmak büyük bir mutluluk. Başaracaktır umarım.
    Annen için de üzüldüm cidden, yani ne denir bilmiyorum, zaten bir şeyler desem anlamlı olur mu onu da bilmiyorum; o yüzden narin bir şekilde "Geçmiş olsun!" diyerek gidiyorum. İyi yolculuklar sana Cessie - CEĞY -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Deprem olaını bilmyorum, aslında adapazarına değil düzceye gittik. Etkilenmedik fekt eğlendik.

      Sil
  4. okumuştum yazını.
    iyi yolculuklar.
    unut biraz neti kitabı blogu değişikliğin tadını çıkar an'ını yaşa.
    ridadeye sevindim. ne güzel daha da yakınlaşırsınız.
    adapazarı, çorum, uzak yerlermiş.
    hadi çok keyifli ol.
    akrabalarla olmak büyük mutluluk.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet,öyle.
      Şimdi Osmancık'tayız. :)

      Sil
  5. ayrıca evine dönmen de güzel.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;