26 Temmuz 2012 Perşembe

Ben aslında;

  • 8 yaşımdan beri Hogwarts'ta okumak istiyorum.
  • Neville ile Luna evlensin istiyorum.
  • hayal dünyamda yarattığım gezegenin doğum günümde Tanrı tarafından ulaşım aracı ve gerekli donanım ile birlikte bana armağan edilmesini isriyorum.
  • José Saramago'dan masal dinlemek istiyorum.
  • James Baldwin ile balık tutmak istiyorum.
  • Charles Bukowski ile kusana kadar içmek istiyorum, evet istiyorum.
  • rahat bırakılmak istiyorum.
  • yeni bir saç modeli istiyorum.
  • uzuvlarımı gerektiğinde vücudumun içine sokup sonra geri çıkarabilmek istiyorum.
  • adım Alice olsun ve Harikalar Diyarı'na gideyim istiyorum.
  • o olmuyorsa bir filmde rol icabı Johnny Depp ile öpüşeyim istiyorum.
  • o deli gibi istediğim okula girebilmek istiyorum, böyle de cümleyi mahvediyorum.
  • Einstein ile bir akrabalığımız olduğu ortaya çıksın istiyorum.
  • 192 IQ'ya sahip olmak istiyorum.
  • Quasimodo ile dans etmek istiyorum.
  • pijama partisi YAPMAMAK istiyorum.
  • annem Esin'den bir an önce randevu alsın istiyorum.
  • dev gibi bir pizza istiyorum.
  • annem şu an içeri elinde bir tabak kayısı ile girsin istiyorum, bir bardak da su.
  • hoş ve boş kitap okuru olmak istiyorum. birsürü gereksiz seri biriktirmek istiyorum.
  • bisiklet turu düzenlensin ben de katılayım istiyorum.
  • yukarıdaki maddeyi gerçekleştirmeyi hayal edebilmek adına bir de bisiklet istiyorum.
  • havalar serinlesin, yağmur yağsın istiyorum.
  • 5 yaşında olmayı ve çamurla oynamayı istiyorum.
  • bacak kılları ile dolaşmak moda olsun, biz de o eziyetten kurtulalım istiyorum.
  • alışmış kudurmuştan beter olmasın istiyorum.
  • şöyle bol buzlu bir limonata istiyorum.
  • son olarak... tüm isteklerimi gerçekleştirecek bir sihirli değnek istiyorum.

14 yorum:

  1. ne güzel istekler.. "bacak kılları ile dolaşmak moda olsun, biz de o eziyetten kurtulalım istiyorum" :))

    en çok ne istiyorum biliyomusun. tekrar çocuk olayım istiyorum

    YanıtlaSil
  2. diğerleri için de neden diyebilirdim..ama ben en çok bunu seçtim neden?
    "Quasimodo ile dans etmek istiyorum."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü o benim çok sevdiğim bir karakter... Sevgiyi en çok hak eden ve en az sahip olanlardan biri. Onun yakınında olmak beni mutlu ederdi. :)

      Sil
    2. Güzel sevgi dolu bir yüreğin,insan gibi insan yüreğin var..demek çok çok şekilci değilsin:))

      Sil
    3. Sanırım değilim :D

      Sil
  3. içmek miiğ? cık cık cık.uzuvlar konusunda çok haklısın, özellikle sokaktaki öküzleri görünce ekstra ekstra haklısın(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda hiç içmedim. İlk deneyimim bu işi hakkıyla yapan biriyle olsun isterdim.

      Sil
  4. hey hogwarts! o benim de hayalim :) bak uzun yıllar bunun düşünü kurdum, ciddiyim :) o tren burdan da geçse diye az beklemedim :)

    o gezegenden ve de sihirli değnekten bir tane de bana mümkünse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ciddi ciddi mektup almayı bekliyordum bir ara :D Çocukluk işte... Gerçi hâlâ posta kutumda Hogwarts mühürlü mektup bulsam şaşırmam gibi geliyor ya :D

      Sil
  5. sen dayak istiyosun derdim ama herkes okur diye demicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha
      annem de öyle der genelde :D

      Sil
  6. ha haaaaa şahane bu yazı şahane.
    dileklerine katılıyorum.
    ama uzuvlarla ilgili olan çok ilginç beeee.
    diğerleri gerçekleşebilir :))) ama o nasıl olur kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buk, Saramago ve Baldwinle ilgili olanlar da gerçekleşmez ki :( Hepsi öldü.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;