6 Temmuz 2012 Cuma

Blog açarken...

Blog açarken uzun uzadıya düşünmemiştim ismi ne olsa diye. Kendimi de ölçüop tartmadım, beni iyi yansıtsın telaşına da düşmedim. Sadece zihnimde belirdi işte: KANALİZASYON BALIĞI. 
Ama daha uygun bir isim bulamazmışım herhalde.

Bu gün çok boktan bir ruh hali içindeydim, çok sıkıldım, çok bezdim, sıcakladım vs vs vs.
Az önce banyoya girdim. Suda zaman geçirmek öyle iyi geldi ki anlatamam. Şu an -gözlerim yanıyor, sabun kaçtı çünkü- gözlerim dışında inanılmaz iyiyim. Enerji doluyum!

Bu da "enerji dolu olma müziği" olsun ^.^



10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Her şeyin başı su... diyorum en karizmatik halimle.

      Sil
  2. Şu enerjiden burayada lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Transfer yapılabiliyorsa paylaşayım.

      Sil
  3. günaydııın!sabah sabah sırf enerji yüklüyorsun!güzeldi..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydıın :D
      (ben yeni uyandım O:))

      Sil
  4. Ben de ilkten "Oha Falan Oldum Yane" diye bir şeyler sallamıştım. Sonrasında - sonrasında dediğim en az 6-7 ay sonra, belki daha fazla - aklımda fişeklendi bu başlık ve değiştirdim! Sen şanslısın, salladığın şansa seni sağlayan bir kelime bütünüymüş. ahaha.
    Ayriyetten, çello çok seksi yaaaaağ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çelo evet.
      Bayılıyorum *.* Çıkardığı seslere, çalmayı becerebilen vatandaşa *.*

      Sil
  5. ha ha şarkı güzel blog ismin ise mükemmel.
    :)
    ama şu andaki ruh durumundan dolayı değiiiiil.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;