14 Temmuz 2012 Cumartesi

-.-

Göksu umarım kızmaz bana...
Habersiz kullandım O:)
Şu dünyada nefret ettiğim şeyler vardır, tamam mı? Anlata anlata dilimde tüy bitti, sevmiyorum bana karışılmasını! Hele şu kibar gibi görünüpte çaktırmadan müdahele edilmeye çalışılması delirtiyor beni!

Şimdi o gerzek ötesi kişiye -suratına suratına söyleyemediğim - iki çift lafım var.

Bak mal ötesi, benim arkadaş seçimim seni ırgalamaz. Arkadaşlarımın bana nasıl hitap ettiği hiç ırgalamaz. Benim anam babam var mı? Var. Yakın çevrem var mı? Var. Sen haspelkader kendini o yakın çevreye dahil etmiş olabilirsin ama sen o yakın çevrenin 32514362874632 km yakınına dahi yaklaşamazsın. 

Bana karışma hakkını sana ben dahi kimse veremeeeez! Ben zaten kimseye o hakkı vermem ama oldu da verdiysem kendimde değilimdir. Ağır bir travma geçiriyorumdur, hükümsüzdür! Şimdi sen kendi kendine nasıl gelin güvey görümce oluyorsun onu anlamıyorum ben.

Zaten sana kılım. Zaten geldin hayatıma zorla yerleştin çıkmak bilmiyorsun. Zaten elimde olsa bi' kaşık suda boğacağım! Sinirimi körüklemenin ne anlamı var?! Haa?!

Şimdi...
Haddini bil, aşağı otur!

4 yorum:

  1. Ahah babamın yeni eşi hakkımda yorum yaptığında böyle hissediyorum ben de. Tercümansın gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babanın bir yeni eşi mi var?
      Bir de hakkında yorum mu yapıyor?! -.-
      Ne sevimsiz bi durum.

      Sil
  2. hımm hayatından çıkaramayacağın biri sanırım. konuşmamaya çalış bari.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık çıkardım!
      Yaşasın yahu! Ömrümü yedi tüketti salak -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;