18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bu-ka-le-mun!

İster istemez Ayşe'ye adandı bu yazı da...
Ayşe dergimizin isminin Bukalemun olması gerektiğini savundu hep. Bir kısmımız beğendik, bir kısmımızda bukalemunun sürekli biçim değiştiren, ikiyüzlü bir yapısı olması nedeniyle olumsuz bir ilk izlenim yaratabileceği endişesini taşımıştık.

Şimdi fark ediyorum ki insan söz konusuysa BUKALEMUN çok uygun bir kelimeymiş. Bir an karın ağrısı çekerek evde yatıyordum, bir telefon geldi, Mecit Abi'mlere gittik. Mekân değişti ve hooop ben değiştim. Eve geldik, annemle oturup kitap okuyordum, sakindim, mekân değişti, hoop ben değiştim! Şimdi odamdayım ve her an depreyebilirim ve evet, mekân değişti ve hooop ben yine değiştim.

Odama girdiğimde ve yalnız kaldığımda düşünmeye başlıyorum, düşünmeye başlayınca arkası geliyor. Sonrası beklentiler, beklentiler, beklentiler...  Tabii bir adım sonrası da hayal kırıklığı... Oysa annemle oturup kitabımı okusam -ve o beni rahat bıraksa- ne güzel olacak... Sorunsuz ve nispeten huzurlu bir yaz geçireceğim...

Şimdi odam cehennem gibi...

Az önce Luna'nın blogundaydım. Bir video hazırlamış. Ve söyledikleri, içtenliği beni öyle mutlu etti, dahası öyle huzur verdi ki! O gerçekten Tanrı'nın dünyaya armağanı, içten, ışıl ışıl insanlardan. Ne yazıyordum, ne diyecektim inanın bilmiyorum. Beni bambaşka bir dünyaya götürdü getirdi. Ben ona zaten teşekkür ettim ama bir defa da burada ismini anmak istedim. O ışıl ışıl insana çok çok teşekkürler. :)

Ve şimdi serin bir mekanda mavi bir bukalemun olma dileğiyle gidiyorum.
Görüşürüz.


4 yorum:

  1. insanlar öyle değişik ki cessie.. biz bile değişebiliyoruz işte mekana göre.

    lunanın videosunu izledim. hayallerinden vazgeçmemiş ve dilediği okula gidebilmiş dünyanın bir ucuna. insan hayalini gerçekleştirdiğinde çok mutlu oluyor olmalı. senin de endişelerin var, anlıyorum. belki de daha çok destek istiyorsun hayallerine, hedeflerine. ama sen arkasında durursan gerçek olur hayallerin inan. o zaman mutlu olursun, mutlu edersin.inşallah hepsi gerçekleşir, yürekten diliyorum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette yanımda olmalarını istiyorum. Ama yanımda olmadıkları takdirde hayalimden vazgeçeceğim anlamına gelmiyor bu. Her şey bir şekilde çözümlenir, biliyorum. O yüzden arkasındayım.

      Zaten şu durum benim için -evet moralimi bozuyor ama bir o kadar da- kamçılayıcı bir şey, geri döndüğümde "Haklıymışsınız." demek istemiyorum. Başarısız olsam dahi haklı olmayacaklar gerçi, ama ben öyle bir şey olursa tartışamayacak kadar yorgun olacağım.

      O yüzden böyle yapmaları sadece inadımı katmerliyor. Olacak yani, olmazsa olmaz.

      Sil
  2. ha ha senden daha iyi bukalemun balık olamaaaaz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D
      Ben mutant balık mıyım yoksa? :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;