2 Temmuz 2012 Pazartesi

Bu masmavi -hatta lacivert- bir yazı olsun *.*


Anlatmayacaktım aslında ama anlatmak zorundayım.
Yani kendimi anlatmak "zorunda" hissediyorum.

Çok sevdiğim birinden hediye aldım bu gün.
Daha doğrusu kargoyla geldi.
Bana taa ne zaman kitap almıştı, önce kendisi okumuştu.
Bir ara telefonda bana da okumuştu hatta... :) 

Neyse bu kadar detaylara girmek istemiyorum.
Sadece kapının çalmasıyla "Anne bana olabilir! Kargo olabilir!" diye fırlamam bir oldu...
Tek sorun, elimdeki kitabı bir türlü bitirememiş oluşum... 

Şu an yukarıdaki kedi gibiyim, tam o durumdayım.
Evde bulduğum çello sidisini koydum bilgisayara, kendimi kaybetmiş biçimde dinliyorum.

Bu, mütemadiyen ihtiyaç duyduğum huzur işte...
Daha doğrusu biteceğini bildiğim ve bitene dek tadını çıkarmakta direttiğim huzur parçacığı...

6 yorum:

  1. anladım. güzel bişi.
    :)

    ben seni okurken sen bana yorum yapıyormuşsun.
    :)
    yazılarımda kendini bulman normal.
    birbirimize benziyoruz da ondan.
    sen ben bi de çalıkuşu var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzediğimiz konusunda haklısın Deep.
      Ve ben sana yorum yaparken senin beni okuman da tebessüm ettiren bir çakışıklık olmuş :)

      Sil
  2. Bak yine hediye :) bu yaz sana güzel Cessie Hanııım :D

    YanıtlaSil
  3. burdaki huzurun ne güzeeeel.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;