12 Temmuz 2012 Perşembe

Dakka Bir Gol Bir!


Şu dünyada "Sakınan göze çöp batar" diye bir söz var, işte ben ondan daha doğru  bir söz duymadım!
Bakın, kimse bana inanmıyor ama ben ciddi ciddi asosyalim! Annemle bile telefonda konuşurken geriliyorum! Bizim evde bir yer aranacaksa başkası arar. Telefona ev ahalisinden birinin çıkması ihtimaline karşı ben konuşacaksam da anneme aratırım, sonra konuşacağım kişiyi isteyip bana verir. İnternetten önce "Seni ariycam, telefonun başına git." yazar, onun açmasını garantilerim, öyle bir insanım ben!

Eve gelişimi haber vermek için arkadaşımı aradım, daha doğrusu çağrı attım. Sonra baktım geri döndü, tamam dedim, bu o zaar! Meşgule alıp ben aradım ki ne duyayım?! Meğer kardeşiymiş!

Allam gecenin köründe aradığıma mı utanayım, telefonu beklenmeyen kişinin açmasının şokunu mu atlatayım bilemedim. Tam o sırada Gökan feyse girdi de ona yapıştım. Şimdi beni teselli ediyor ehe :|

8 yorum:

  1. haha o benim :)

    ben yanlış biri açarsa sesimi çıkarmayıp telefonu hemen evdeki birine veriyorum :) bir de bunun yolda karşılaşma yönü var o daha vahim :) görülme, duyulma ihtimalin daha yüksek :) kaçma ihtimalin daha düşük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde tanıdığım birini görürsem saklanırım :D
      Niye böyleyiz yahu?!

      Sil
  2. Paylaşımlarınız işimizi gördü ve sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık.Asp tasarim firması olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir işinizi gördü bilemem ama sevindim *.*

      Sil
  3. Ben asosyal değilim. Mesajda yüz yüze konuşmalarda hep çok iyi olmuşumdur.
    Hiç tanımadığım bir insanla bile yüz yüze gelince çok iyi diyalog kurabilirim. ama telefonda iş değişiyordu. Çok yakınlarımla konuşabiliyorken arkadaş sıfatındaki insanlarla konuşamıyordum.
    Sonra ne oldu nasıl oldu bilmiyorum son bir yılda sadece bir kere konuştuğum insanla bile saatlerce telefonda konuşabiliyorum.
    Tuhaf bu telefon meselesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mesajlaşma konusunda iyiyim. Yüz yüze gelince biraz değişiyor işler. Telefon ayrı bir olay zaten :D

      Sil
  4. telefonda seninle aynıyım.
    yolda da.
    kapıları ve ışıkları bile açmam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde tek başımaysam özellikle assssla açmam kapıyı.
      Banene yea, arasalardı önceden -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;