18 Temmuz 2012 Çarşamba

ehehe O:)

Eööö... Kabul etmeliyim ki bu gün oldukça huysuzdum. Anneme somurttum, "Küstüm sana." dedim, yaptığı yemeği aldığım kilolara rağmen hüpletirken de barışmadığım konusunda direttim. Somurttum durdum.

Sonra banyo yaptım, banyodan sonra biraz kitap okudum. Olmadı bilgisayar başına oturdum, sonra geri kalktım. Kendimle birlikte yüreğimdeki koca ağırlığı da kaldırıp, gittiğim yere sürüklemek zorunda kaldığımdan bu iş biraz zor geldi ama yaptım.

En sonunda "O aramıyorsa ben ararım." dedim, aramadığı için kızdım. Herkesi, beni yalnız bırakmakla suçladım, o da bu durumdan nasibini aldı. Sonra telefonda birsürü ağladım. "Kalbimi kırdılar tamam mı?" diye çemkirdim, huysuzlandım. En  sonunda sakinleştim, yatıştım ve rahatladım. Gözlerim birazcık yansa da huzurla uyuyabilirim sanırım.
Madem öyle, konuyla alakasız olarak, son dizesi için sevdiğim bu şiiri paylaşayım bizimle;

Martılar Ki

Günlerdir körköstebek nefsimle öyle hırlı
Ve öylesine harlı ki
  esrik nefesim
Bir kibrit tutsam parlayacak.
Bir sarnıç gemisi diyecekler alev almış
Boğazın iki yakasından

oysa bir gaz tenekesiyle bir şişe mavg
Gelişi güzel mi güzel bir ocak
Suların ortasında sevgili öfkemle benim
Yanacak bahar erişinceye değin
Soğuktan morarmış kanatlarını
  ısıtsın diye martılar

Martılar ki sokak çocuklarıdır denizin


~Can YÜCEL

5 yorum:

  1. kalbini kırmasınlar ama senin artık. yalnız da kalma.

    gözlerin yanarak uyumak, öncesi acı verse de daha rahatlıyorsun. gözyaşında huzur bulmak bu olmalı.

    ağlamak da doğal bir duygu ama bundan sonra sevinçten ağlarsın umarım. mesela üniversite sonucunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benim kalbim de biraz hassas... İtiraf etmeliyim ki ota boka kırılıyor O:)

      Ama keşke hep sevinçten ağlasak, hepimiz hem de... :)

      Sil
  2. haha bilmem mi, diyorum ya zor böyle yaşamak. acı veriyor bi süre sonra.

    inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. işte sesi ve çalıkuşu.
    birbirlerini tanımaları çok hoşuma giden iki güzel insan. hem de çok güzel.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşu'nu tanımak benim de çok hoşuma gidiyor. :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;