19 Temmuz 2012 Perşembe

ehoey ehoey!


Dün ne güzel evde popo büyütüyordum ki Sabit Abi'mden telefon geldi. "Hadi hazırlan, seni almaya geliyorum, Mecit Abi'nlere gidiyoruz." Hiç de sevmem böyle emrivakileri -.- "Gelemem ben, annem evde değil şimdi." dedim, "Annen geliyor, aradım onu da." dedi. Homurdana homurdana üzerime bir şeyler geçirdim, beklemeye başladım. Ardacığım, iki dişli prensim gelmemiş olsa hiçbir kuvvet beni çıkaramazdı evden ya neyse...

Gittik ve gitmemiz kötü olmadı. Mecit Abi'mlerden aşağıda detaylı bir listesini vereceğim biiiir yığın kitap sürükledim. Üstüne, kaybettiğimi sandığım Şeker Portakalı'nı ve Romeo ve Jülyet'i onlarda buldum, daha ne isterim?


Detaylı bir liste:

  1. Pucca'nın 2. kitabı "Ve Geri Kalan Her Şey"
  2. Aytmatov'un Cemile'si.
  3. Mecit Abi'min 2009 senesinde bana hediye ettiği, daha ben okuyamadan 36272 kişinin elimden aldığı, en sonunda dün Mecit Abi'min evinde bulduğum David Gibbins'in Kaplan Savaşçı'sı.
  4. Açlık Oyunları'nın devamı olan Ateşi Yakalamak
  5. Yine Açlık Oyunları'nın devamı olan Alaycı Kuş
  6. Sonraa Harry Potter ile ilgili iki minik kitap "Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar" vee "Çağlar Boyu Quidditch"
  7. Hüsnan Şeker'in Ayrı Dünyalar isimli kitabı.
  8. Son olarak Dean Koontz'un Kurbanlar isimli kitabı.
Eveeet ganimetlerim bunlar oldu. Bazıları biraz kalın olduğu için bir poşet istedik. Annem "Ne cesaretle okuyacağım diye aldın o kadar kitabı hiç bilmem." dedi ben de "Okunur anne yia." diyerek konuyu kapattım.

Ridade'nin "Önce Pucca'yı oku, çünkü Ceren'e de vereceğim." uyarısı üzerine dün akşam başladım ve uyandıktan sonra da devam ettim. Önce biraz burun kıvırdım, "Kızım Pucca," dedim "mal mısın? Ne güzel kızsın,işin var, gücün var. Niye taktın bu evliliğe?"  Ama sayfalar ilerledikçe cevabımı aldım, sustum oturdum.

Yine de dizüstü edebiyata para vermek bana göre değil. Böyle ondan bundan tırtıklarım. Ne zaman ki işim gücüm olur, maaşım olur, kitap giderlerimi karşılarken sıkıntı çekmemeye başlarım, o zaman alabilirim, olabilir. Ama dediğim gibi şu an, bu kitaplara dünya kadar para veremiyorum.

Lakin akıcı ve eğlenceli, okumak zevkli... Durum böyle olunca, verene de "yok okumam" demem :D Tırtıklar ve de okurum.

10 yorum:

  1. Sana tamamen katılıyorum :) Vee ben de istiyorum o Harry kitaplarınıı :D İyi okumalar ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramızda kalsın ama ben de geri vermemek niyetindeyim zaten :D

      Sil
    2. En iyisini yaparsın sonuna kadar arkandayım :)

      Sil
    3. Hem o okumuyor zaten yahu O:)

      Sil
  2. önemli kitapları almak istiyor insan dimi? ben de hafif kitapları başkasından okurum, almam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen. Para falan kazanıyor olsam sorun değil, boş kitaplar, hoş kitaplar, bilimsel olanlar vs vs diye bir bütçe ayırırım. Ama öğrenci olunca olmuyor öyle. :D

      Sil
    2. olsun, bir gün istediğimiz bütün kitapları bir anda alma lüksümüz olur belki. ben zenginliği bununla ölçerim :)

      Sil
    3. Bence çok doğru bir ölçüm birimi...
      Ve inanıyorum ki olacak!

      Sil
  3. şeker portakalını okumamış mıydın daa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum tabii.
      Ama alıntılamak istiyorum :D
      Tekrar okuyacağım bir ara.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;