28 Temmuz 2012 Cumartesi

Görsel: Zerochan
Kafam çok karışık, anlatmak isteyip anlatamadığım çok fazla şey var, daha güçlü görünmek adına... 
Anlatmak isteyip istemediğimi bilmediğim çok daha fazla şey var ve ne adına böyle bir karmaşa yaşıyorum onu bile bilmiyorum...

Fark ettiğim şeyler var, hayret ettiğim şeyler var. Bir de hayret ederek fark ettiklerim... Her durumda karşı tarafı haklı çıkarmak için peşpeşe sıraladığım onlarca sebep ve kendime gelince bu kadar pinti oluşum... Kendime karşı hep karşı tarafı tutuşum... Bunun olası sebeplerinin sorgulanışı, tekrar ve tekrar...

Yorgunluğum, suskunluğum, bıkkınlığım...
Ne olursa olsun pes etmeyi beceremeyişime duyduğum öfke... "Ben bununla başa çıkamam." diyip herşeyi bir başkasının omuzlarına yükleyemeyişim... Her defasında "Başa çıkmak için ne gerekiyorsa yaparım." diyişlerim, ne gerekiyorsa yapmaya çalışmam, kimi zaman yaşadığım hüsran...

Geride bıraktıklarım / bırakacaklarım / bırakmaktan korktuklarım...

Şimdi yanımda bulunmasını istediğim dostun eksikliği, eksikliğinin katlanarak artması...

O halde dinleyelim, eksikliği hissedilen dost için...

Nemlenmeye can atan kirpiklerim, dökülmeye hazır gözyaşlarım... 

Ne beklediğimi bile bilmiyorum ondan / insanlardan / hayattan...

14 yorum:

  1. buradayım. uzak ama burada.

    için dolarsa, yaz bana balık.

    için dolarsa, kus. zehirler yoksa düşünceler, duygular, kelimeler.

    sevgiyle,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. Luna...
    Öyle iyisin ve ilgilisin ki...
    Duyguladım.

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu ki sana, içinde her ne olup bitiyorsa, anlatabilmişsin.
    İçimin/içimizin anlaşılmaz lisanına tercüman olmuşsun.
    Huzurun seni/beni/bizi/herkesi bulması dileğiyle...
    Esen kal (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  4. ay bişi bekleme.
    yaşa işte.
    ters bişi yok ki hayatında.
    yakında okul da var.
    bi deee, biraz kendini haklı çıkar ki.
    yanlış düşünen yaşayan biri değilsin.
    ve herkesten fazlasın bunu da unutma.
    seni anlamaları kolay diil ki.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi çok güzel yazmışsın.Ama okumak üzüyor tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak da üzmüştü :)
      Şimdi iyiyim :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Şu an feysbuktayım. Bana oradan ulaşabilirsin. Ama istersen connected'a da gelebilirim, yukarıdaki "Googhandan yürüttüğüm iki lafın belini kırma şeysi"ne tıklayarak ulaşabilirsin.

      Sil
  6. Abiiiiiii, bu piyano yorumu çok hoş ya. AH AH.
    Neyse, yazıya dönüşte bulunursak. Kimi zaman herkesin düştüğü buhranlı ruh halini ne güzel betimlemişsin, yani tabi o halde bulunduğun için olabilir; ama herkes bu kadar hoş bir şekilde aksettiremez karşısındakine. Demek istediğim şudur ki, iyi tarafından bakarsak, hüzün bile yakışıyor sana. ehehe.
    Ayriyetten, içindeki avukatı bence biraz da kendin için kullan derim. Kendini yıkmak için değil.
    Yazıdan çıkış, ÖF ben de böyle piyano çalmalıydııııım.
    Sustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi' an "Ne piyanosu lan?!" dedim kendime, sonra aklıma geldi... Yaa, çalan çalıyor işte.

      İçimdeki avukata bok yememesini söyledim :)

      Sil
  7. içini dökmek iyidir ki. bu yapabilmek bazen çok zor olur.öyle bir anda anlatamazsın. söyleyemediklerin var belli ki, içinde dolanıp duruyorlar. seni anlayacağına inandığın birine anlatsan, rahatlasan.

    korkuyorsun şimdi, yeni bir hayata adım atacağın için belki. ama iyi olacak, sıkma canını n'olur. içim burkuldu yazından. iyi ol ama. anlatabilirsen her zaman dinlerim ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyleri anlatabilmek için önce aşmam gerekiyor... Öyle olunca da böyle karın ağrıları çekiyorum işte.

      Teşekkür ederim :)
      Hep aklımdasın ki. Oralarda bir yerlerde olduğunu biliyorum ve bu mutluluk verici :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;