6 Temmuz 2012 Cuma

Günaydın -.-

Bir insan uykudan ancak bu kadar yorgun uyanabilirdi...

Gördüğüm kâbusun birkaç saniyeyle sınırlı olduğuna inanmamı beklemiyor herhalde psikiyatrlar ve psikologlar. Resmen bir Stephen King romanının içine düştüm ve yaratık katliamı yaptım. Tüm bunlar birkaç saniyeye sığmış olamaz.

Her şey köye gitmemizle başladı. Her şey bir farklıydı zaten, anlamalıydım bir bokluk olduğunu! Meğer aptal yaratıklar tanıdığımız ve sevdiğimiz insanların görünümüne bürünmüşler ve her biri bir başka canlıdan yaşam gücü buluyorlarmış. Böylece o canlıyı öldürmeden yaratığı hiçbir şekilde öldüremiyorsunuz... İşte savaşa güreşe tüm köyü yaratık istilasından temizledim zorla... Kaslarım sızlıyor, yara bere içindeyim. Tam bi son samurayım yani! En son AIDS'li bir tanesi denk geldi, üzerime kan sıçrayacak diye aklım çıktı. Göz akınıza dahi sıçrasa bulaşabiliyormuş, biliyor muydunuz? Neyse... Tam onun da işini bitirmiştim ki başka, kocaman bir tanesi içeriye daldı. Sonra "Hepsi ölmüştü. Bu yaratığın gelişine mantıklı bir sebep bulunamaz. Canlı bile kalmadı ortalıkta. Çok saçma." diyerek uyandım. Hayır madem bu kadar kolaydı o zaman ben neden o kadar süre yaratık öldürmekle uğraştım?! Yaratıklar tarafından istilaya uğramak çok mu mantıklı sanki?! -.-

Bir başka merak ettiğim konu bilinç altımı bu hale getiren şeyin ne olduğu... Hayır son zamanlarda Stephen King de okumadım ki...

Yani bu berbat kâbustan sonra gerçekten huysuz ve de huzursuzum. Baktım iyi değilim ilacımı da yuvarladım, kaç gündür içmiyordum zaten. Esin devam et demişti, hiç söz dinlemiyorum. Aslında ya unutuyor ya da içmeye üşeniyordum. -.-

Hâlâ sersem gibiyim.
Höyf.

4 yorum:

  1. kabusu ilacını pat diye bıraktığından görüyorsun, muhtemel lustral ya da paxil, nereden mi biliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de değil, ismini bir türlü öğren(e)mediğim bir ilaç...
      Ondan mı dersin? Bırakmadım yahu, almayı unuttum sadece O:)

      Sil
  2. tam bir dean r. koontz roman gibi.
    :)
    düzenli alman gereken ilaçsa evet düzenli almalısın.
    geçen sölemiştin almadığını arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm.
      Hiç okumadım.Ama okusam iyi olacak sanırım.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;