25 Temmuz 2012 Çarşamba

Günaydıın!

Gözümü zil sesiyle açtım. "Anne ne oluyor?" diye gözlerimi ovuştura ovuştura kapının oraya gitmemle kuryeyi görmem bir oldu! Annem paketi alırken ben banyoya koştum, hemmen elimi yüzümü yıkadım. Ve paketi açmaya giriştim.
Paket henüz paketken *.*
Bir yandan da ipod ile fotoğraflama işlemine giriştim tabii. Annem de "Ne sağlam paketlemişler yahu, içinde ne var acaba?" diye merakımı kamçılamaya girişti ^.^
"annene"
Paketin içinde bir not gördü annem "Annene" diye... Ondan sonra onu durdurmak mümkün olmadı. Hemen aldı ve açıp incelemeye başladı kendi paketini. İçinden çıkanlara bayıldı bayıldı! Dışına sarılmış olan, kırılmasını engelleyen baloncuklu şeyi -adının ne olduğunu bilmiyorum- patlatmaya başladı benim hayretimi izlerken :)
Kalemler *.*
Dikkatimi çeken ilk şey bu muhteşem kalemler oldu. "Anne çok tatlıı! Çok tatlı inanmıyorum!" diyerek inceledim ve fotoğrafladım. Ben bunlara bakarak ne biçim ders çalışırım şimdi yeni dönemde :)
mis mis kokmalı! 
Kimliğini şimdilik gizli tuttuğum insan suda zaman geçirmeyi ne çok sevdiğimi bildiğinden / anladığından / tahmin ettiğinden bana bir de bunları göndermiş *.*
"Ben bunla süt içicem yea!"  
Ve bu dünya şekeri kupa! Annem "Bence onu kalemlik olarak kullan kızım." dese de ben "Hayır ben Ankara'da ders çalışırken süt içicem bunla." dedim. "Ama kırılmasın, bence masanda dursun." diye beni iknaya çalışırken de "Ben bunla süt içicem yea! " diye carlayarak tartışmaya son noktayı koydum!
"En başa kendi numaram *.*"
Bu kadarla da bitmedi! Arama konusunda iyi olmasam da yazma , istifleme konusunda iyi olduğumu düşünerek sanırım, bir de telefon rehberi göndermiş bana dünya güzeli *.* En başa kendi numaramı -çünkü hâlâ tam olarak ezberlemedim- yazıp çantamda bulunduracağım hem de hep!
"Bu ne?" demeye kalmadan...

Pembiş ve şirin bir paketin içinde duruyordu, annemin "Acaba bu ne?" demesine kalmadan "Yeni bilekliğime baaak!" diye koluma sarıverdim. Çok şirin değil mi?! *.*
Siz bilmeyin -.-
Ve son olarak paketin içinden çıkan bu dünya şekeri zarf... Bu kadar ince düşünülebilirdi ancak... Fotoğraflamadan duramadım elbette. Ama siz okuyamayın diye yazılanları bulanıklaştırmayı da ihmal etmedim...

Pekiii... Kim ki bu ince düşünceli gizemli kişi?

Buralar ikimizin arasında. Durun bakayım!

***
Sevgili Darla'm

Paketini bu sabah aldım, gördüğün gibi hem kalbimde hem de evde bayram havası esmesine yetti de arttı bile... O kadar zarifsin, incesin ki, ne desem bilemiyorum...
İpek Ongun "Hediye vermek sanattır." der, bu durumda sen mükemmel bir sanatçısın sanırım.
Hepsi için ve her biri için ayrı ayrı teşekkür ederim. Bunu asla unutmayacağım.
Çok çok sevgiler...
Sanal balığınız
Cessie :)

6 yorum:

  1. Hepsi harika canım güle güle kullan. Kalp sevindirmek çok sevaptır; özellikle de bu mübarek ayda. Darla büyük sevap işlemiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine ayrı ayrı bayıldım *.*

      Sil
  2. ay sen ne tatlısın ya
    ufacık şeyler için buraya ne kadar harika şeyler yazmışsın
    vallahi çok gurur duydum kendimle :D
    güzel günlerde kullan tatlım
    beğendiğine çok sevindim
    annene de çok selam söyle
    öpüyorum ki çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufacık mı? Yooo Darla, öyle ince düşünmüşsün ki! *.* Biz de öpüyoruz seni.

      Sil
  3. biliyo musun yazdıklarını yayınladığın anda okuyorum yoruma sona geliyorum. evet süt iç o kupada. annenin de seninkiler de çok ama çok güzelmiş cidden. sevincini hissediyorum. çünkü bi de çok güzel ifade ediyosun. ve sen güzellikleri hak ediyorsun. daha çok şeyler hak edeceksin. darla sana bunları göndermekle ne sevimli ne ince bir davranışta bulunmuş. o göndermeyi sen de hepsini hak ediyorsun. hayat ne güzel değil mi sanal balığımız. seninle, darlayla, annenle, tenoşla.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darla öyle ki zaten :D
      Eğlenceli, ince, iyi :D <3

      Eveet Tenoş iyi olsun mutluluğum tamamlansın O:)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;