21 Temmuz 2012 Cumartesi

Kaderimde bu da mı vardı?!

Deviantart'tan.

Annemlere onları sahura kaldıracağımı söyledim. Çünkü uykum yoktu ve TBBT izliyordum. (Açık açık yazdırtmayın, o resim boşuna konmadı) Ama bilgisayarım öyle yavaşladı, öyle yavaşladı ki sonunda bir salyangoz hızına ulaştı, ben de 16. bölümü zar zor tamamladım. Oysa 2. sezonu bitirmek niyetindeydim -.-

Şimdi de kara kara ne yapacağımı düşünüyorum.
Belki kitap okuyabilirim ama kitabın çok başlarındayım ve bir türlü ilerlemiyor. Anka'nın Yükselişi ve Düşüşü'nü de okumuyorum... O da 632763217 senedir duruyor öyle -.- Onu mu okusam? Ya ama ben bu gün kendime "sınav açıklanması ödülü" vermiştim, TBBT izleyecektim. -.-

Hain bilgisayar! Hayallerimi yıktı!
Laptop'ımı 4 gözle bekliyorum işte hıh!

2 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;