14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kitaplaşalım etkinliği!



"Kitaplaşalım mı?" etkinliğinde bana sevgili Amphitrite çıkmıştı.
Gönderdiği kitaplar bu gün elime ulaştı.
Çok güzel bir paketin içinden dört güzel kitapla birlikte harika bir fotoğraf albümü, üç şirin kedi ve bir kolye de çıktı.
Hepsine bayıldım ve teker teker fotoğraflarını çektim. 
Ancak bilgisayar telefonumu görmediğim için onları sizlerle paylaşamadım.

Ona tekrar koskocaman teşekkür ediyorum. 
En kısa sürede ben de göndereceğim kitaplarını. 
*.*

4 yorum:

  1. fotoğraf makinen bozuktu dimi :)

    kitap ne güzel hediye. aslında en güzel hediye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bulanık çekiyor -.-
      O bozuk olunca telefonla çektim onu da dangalak bilgisayar görmedi... Ama öyle güzel şeyler ki... Hele o fotoğraf albümü... :)

      Sil
  2. kitap albüm kedi kolye.
    ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;