31 Temmuz 2012 Salı

Konuyla alakasız olsa da Remedy eşliğinde okunabilir.

Bu da "kırmızı" bir yazı olsun beni sinir eden bir renk olmasına rağmen... Zaten şu ankinden daha içi sıkılmış olamam muhtemelen...

Başım ağrıyor.(Tayyar iş başında! )
Ben biraz dokunulmamak istiyorum. Ben aslında iyi değilim. Ve bunu anlatamıyorum / anlamıyorlar. 

Her konuşmanın sonunda kendimi suçlayacak bir şeyler bulmaktan bıktım. Yorgunum, daha kaç kez söylemeliyim? İçi boş ve nezaket gereği kurulan cümleler duymak istemiyorum... Ağustos gelmesin hiç, sonsuza dek 31 Temmuz'da kalalım. 

Ben nelerle uğraşıyorum insanların dertleri ne... Düşüncesizlikleri sadece başımı ağrıtmakla da kalmıyor midemi de bulandırıyor. Hiç kimse gerçekten merak ettiği için nasıl olduğumu sormuyor. İşte nezaket bir kez daha karşıma çıktı -.- Ben de söylemiyorum. İyiyim :)
Samimiyetsizlik yaşam biçmimiz mi oldu ne? Samimi insanların boş konuşan insan olduğu yazıyordu Kambur'da da, halt etmiş o. Hayatında hiç samimi davranmamış / samimiyet bulmamış da ondan öyle atıp tutuyor. 

İnsanların bilmediği şeyler hakkında ahkâm kesmesi de ne boktan bir şeydir. Bunu yaptığımda kendimden iğreniyorum varın diğerlerine karşı tutumumu siz düşünün.

Uyusam mı ben yine? 
Evet uyuyayım. Olmadı uyuyomuş gibi yaparım.

6 yorum:

  1. Samimiyetsizlik hakkında öyle güzel yazmışsın ki. Susup oturmayı kabalık sayıp, sırf nezaketen konuşan soru soran o kadar çok insan var ki etrafta. Anlasalar ki 'kabalık!' yapıp bazen de olaylara, kişilere duyarsız kalsalar herkesin için daha hayırlı olacağını.

    Sen takma onları da, öylelerini de nasılsa konuşup konuşup susarlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın sessizliğini bölmek de kabalıktır oysa...

      Zaten oturup susmalarını bekliyorum, başka ne gelir ki elden?

      Sil
  2. Kırmızıyı sevmiyorum ben.
    Sevemiyorum sanırım.
    Ya da neyi çağrıştırıyor bana bilmiyorum. Tam sevecekken bir şeyler oluyor gerilerde vazgeçiyorum...
    Samimiyetsizlik..
    Şunu gördüm ben büyürken. Samimi rolü yapan yalnız kalmıyor. Gerçek samimi olan yalnız kalıyor.
    diyecek laf yok bu yüzden sözlerinin üstüne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıya nadiren tahammül edebiliyorum.

      Sil
  3. ah cessie.
    üniversitede kurtulursun biraz insanlardan.
    bitirip işe girince çok rahatlarsın.
    hadi az kaldı ki.
    :)

    serpico filmi müthiş.
    bir de scarface'i izle bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Scarface. aklımda hep, izleyemiyorum bir türlü.
      Serpico'yu okuyorum ya, bitince izlemek istiyorum *.*

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;