24 Temmuz 2012 Salı

Merhabalar


Teneke bir nebzecik de olsa iyi galiba, ona nane astığımız ipi kemiriyordu en son. Hemen koşup babama "Baba Teneke'ye nane mi versek? Canı istemiş olabilir." dedim. Şimdi pazara gitti babam, gelince verecekmiş, nanemiz kalmamış.

Bu gün anneme "Teneke'yi veterinere götürelim." dediğimde fırlattığı bakışları tarif etmem imkansız. Sanki delirmişim de tanrıyla konuştuğumu söylüyormuşum gibi baktı, ki bu bile yetersizdi. Teneke'yi ölüme terk ettiler :(  Ama ben araştıracağım olmazsa! İstemiyorum onun ölmesini.

Karikatür ne alaka diyenler olabilir. Hemen ona geçiyorum.
Karikatür şu alaka ki, hâlâ okuduğum Kaplan Savaşçı'yı bitiremedim. -.-

4 yorum:

  1. biter biter az sabır =) benımde tamamlayamadklarm var kziyorum kendme

    YanıtlaSil
  2. karikatür ççok komiiik.
    :)
    ya baksana netten vetleri bulup adanadaki mail atsana yanıt verirler, ya da tenoş için telefon et bi danış, belki hastadır belki de sahiden yaşlıdır, ama belki yapılacak bişi vardır. konuş bi vetle de rahatla. ya da al götür. para olmazlar ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ilaç aldık.
      İyi gelir umarım...

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;