20 Temmuz 2012 Cuma

NASIL YA?!

Bu sabah Ebru tarafından sınav sonuçları açıklandı diye uyandırıldım! Ve sonuç? Nasıl olur yahu, nasıl olur?! Bunca emek, bunca çaba ve sonunda koskocaman bir hayal kırıklığı!

Seneye her şeyi tekrar mı yaşayacağım?! Ölmek istiyorum!


Kandırdııım!
Sıralamam iyi olmasa da - 67 bin MF-3 , 72 bin MF-2 - benden başka biyoloji isteyen manyak da yok zaten.

Şu durumda sanırım istediğim yere girebiliyorum!
Tabii tercihler yapılıp yerleştirildiğimi görmeden rahatlayamayacağım ama olsun. İlk etapta bu sevindiriciydi benim için!

Melek'le konuştuk, onu tıpa yolluyoruz hayırlısıyla! Ebrucuğumunki biraz muallakta, Görkem ne istiyordu, son kararı ne bilmiyorum. Sonraa beni Nejdet Amca'm aradı, Emine Hoca aradı. Allahım o da çok düşünceli bir kadın yahu!

Sonra Büşra hukuk, Onur türkçe öğretmenliği istiyordu, ikisi de oluyormuş. Onur'u ne kadar uğraştıysam da öğretmenlik sevdasından vazgeçiremedim hehe :D
Umarım umarım umarım yerleşirim! *.*

20 yorum:

  1. tebrik ederim...
    hangi üniversiteye yerleştiğini yazdığın postu da merakla bekliyorum
    onlar ne zaman açıklanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :D
      23'ü ile ağustosun 8'i arasında mı ne yapılıyormuş tercihler. Zaten birkaç okul yazacağım (birkaç dediğim maksimum 3 :D ) Herhalde istediğim olacak *.*
      Ne zaman açıklanıyor bilemiyorum ama... Kesin bir şey de yazmıyordu en son.

      Sil
  2. heeeeeeey oooooohhhhh.
    acaip kıkırdadım şimdi bak.
    sen yine de tercihleri iyi gözden geçir rehber kitapçıklardan gaztelerden, hocalarına da danış, akrabalarına da.

    herhalde en çok okuyan araştıran biyo öğrencisi ve ilerde de biyologu sen olursun alemin.
    :)

    offff ve şu geçtiğimiz 9 ayın gerginliğini hatırlıyor musun sesiii. bi daa hiç gerilme öle hayatta.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olurum Deep öyle araştıran öğrenci :D Hehe okulun kütüphanesini tarumar etme hayallerim var :D

      Hatırlıyorum tabii! Bitti artık, vehöv!

      Sil
  3. Çok sevindim canım Allah gönlüne göre versin istediğin olur inşallah. En azından ne istediğini biliyorsun benim gibi değilsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne istediğimi bulmadan önce çok karman çormandım, her hafta "ben bunu olucam" diye fırlıyordum ortalara. Ömrümce düşündüğüm meslekler arasında astronotluk bile vardı sanırım. Karar vermek çok zor, özellikle bir ömür yapacağın iş bu olacaksa.

      Nihayet seçim yaptım ve bu doğru bir seçim, biliyorum :D
      Yoksa böyle sevinçli olmazdım :D

      Sil
  4. tebrikler canim,
    senin adina sevindim.

    Onur'a da -her kim ise :) - meslege hos geldin diyorum. ;)umarim guzel isler basaranlardan olur.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      Onur eminim güzel işler başarır çünkü o dokuzuncu sınıftan beri edebiyat öğretmeni olmak istiyordu, kararı hiç değişmedi. Zaten çok okur, kendisi de şiir yazıyor. Çok da iyidir. Bence o çok iyi bir öğretmen olacak :D

      Sevgiler hem de kocaman! :D

      Sil
  5. Dilerim her şey gönlünce olur..:))

    YanıtlaSil
  6. senin adına sevindim.. biyoloji okumak istediğim bölümlerdendi... eminim çok keyiflidir... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Ben de dönemin ikinci yarısında karar vermiştim ve çok istiyordum :D Mutluyum :D

      Sil
  7. hey çoook sevindim, çok sevindim :)
    neden öyle korkuttun ki baştan sanki. valla inandım bir an.
    hayırlısı olsun :) sınavdan kurtuldun, en azından o büyük stresi yaşamıcan uzun bir süre.
    hangi üniversite var aklında, belli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en azından rotam belli olacak artık. Belirsizliğin getirdiği ek stres olmayacak :D

      Hacettepe'yi çok istiyorum. Tercihleri yapmadan, yerleşmeden havaya girmek istemiyorum. Buna rağmen Gökan'a "Orada nerede yemek yeniyor Gökan, aç kalmam dimi?" diye sordum :D O:)

      Sil
  8. İnşallah gönlünüze göre bir üniversiteye yerleşirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. inan belirsizlik insanı daha çok yoruyor. bende öyle olmuştu. en azından istediğin bölüm belli, inşallah olucak da. haha aç kalmazsın, açıkta kalma bak bu daha önemli :D kalcağın yerleri falan araştır, kalcağın yer seni çok etkiliyor çünkü.

    inşallah dilediğin yer olur, hayallerinin peşini bırakma olur mu?
    kazandımmm yazan o kocaman yazını hayal edebiliyorum. az kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet az kaldı ve heyecanla bekliyorum. Absürd bir durum olmazsa sıralamam da puanım da yeterli! Hallam olsun artık!

      Hayallerimin peşini bırakmayacağım. Çünkü başka türlü nasıl yaşanır bilmiyorum.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;