25 Temmuz 2012 Çarşamba

Posta Kartı # 5

Bu kadarla da bitmedi, bu gün bir de posta kartı aldım!
Babamı kapıdan girerken görünce ilk tepkim "Bana kart gelmiş mi baba?" sorusunu sormak oldu.
"Kart değil de şöyle (üstteki) bir zarf geldi." yanıtını aldım ve heyecanla açtım.
İçinden de şu pek şirin -sağdaki- posta kartı ile -ki sanırım aldığım en sevimli karttı- başka bir zarf daha çıktı.
İtiraf etmeliyim ki bu küçük zarf benim için sürpriz oldu. 
Küçük zarfı da açıncaaa...
içinden bu özenle çıkartılmış / kesilmiş pullar çıktı...

Bu kez kartım Çin'den geliyordu, ince, düşünceli Tang'dan/den.
Ona çok çok teşekkür ederim.
Mutluluğumu ikiye katladı :)

PS: Bir diğer hadise de Beyaz Pencerem'deki çekilişin bana çıkması oldu! 
İşte mutluluk üçlemesi diye buna derim!

13 yorum:

  1. Omg cidden çok şanslısın T^T Karta, pullara, zarfın üzerindeki el yazısına bile bayıldım. Ben olsam bunu gönderenle ilişkimi kesmezdim.

    YanıtlaSil
  2. Kutsal bi' iş yapmış benim gözümde çünkü. Arkadaş olmaya değer.

    YanıtlaSil
  3. Bunları da neden ayrı ayrı yazdım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fhsfjsdjkfdkls

      Ben de ona kart göndermeyi düşünüyorum zaten :D İlişkimi kesmeyeceğim! :D

      Sil
  4. ya benim mektubum?! neden acaba mail royal böyle geçiktiriyor kartlarımı, mektuplarımı vs. hala luna sesi'nin mektubunu bekliyorum mesela. çok can sıkıcı.

    senin kartların ne tatlılar öyle balıkcığım, katlanarak çoğalsın sevinçlerin,

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luna'm seninkini de az önce aldım fekat daha fotoğraflayamadım. Babam Çekikcanın kartını dışarıdaki posta kutusunda bulmuş, seninkini görmemiş çünkü o bizim şahsi posta kutumuzdaydı, onu da ben buldum.

      Çok incesin, her zamanki gibi.
      Çok sevindim, çok duygulandım.

      <3

      Sil
    2. almış olmana çok sevindim canım!

      :)

      sevgiler.

      Sil
  5. ya bu uzak doğulular ne kalite adamlar , vefalı , hatırnaz ve samimiler , onlar bizi çok seviyorlarmış ya ,duyun beni bende sizleri seviyorum

    YanıtlaSil
  6. sesiiii çok sevindiiim.
    sen hep heyecanlanmalı gülmelisin.
    :)
    hep için içine sığmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben hep kart mı almalıyım yoksa? :D

      Sil
  7. hey ne kadar mutlu olmuşsun :) kitaplar da sana çıkmış :)

    insan seni mutlu görmek, coşkunu paylaşabilmek için bile hediye almalı sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok mutlu oldum. Düşünsene taaaa Çin'den kart aldım! Üstelik öyle sevimli bir kart ki! *.*
      Güzel bir kart bulur bulmaz ben de ona atacağım.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;