25 Temmuz 2012 Çarşamba

Posta Kartı # 6 # 7

Çok Özel Posta Kartı # 1 #2


6. ve 7. posta kartlarımı blogspotun yumuşak ve iyi kalpli minik ama kalbi kocaman
kızı Luna'dan aldım.
"Çok özel, çok ayrı bir yeri var" diyebileceğim ilk iki posta kartı da yine ona aitti haliyle...

Son zamanlarda onunla benim için çok önemli olan, hep kalbimin en kıyısına, köşesine ittiğim şeyleri paylaştım.
Bana bir de not yazmış, onu sizinle paylaşmayacağım çünkü özel olduğuna inanıyorum. 
İnsanların bilmesini ister miydi bilmiyorum.
Ama ben istemiyorum.
***
Yalnızca ona şunları söylemek isterim ki,

Sevgili Luna;
Elbette ki ben de senin gibi düşünüyorum. Zaten ondan değil mi kimselere anlatamadığım şeyleri bir çıpda seninle paylaşmam. Bir an bile tereddüt etmeden, anlattıktan sonra "Acaba söylemese miydim?" diye düşünmeden... 

Ve bu teşekkür yazısı da gri olsun istiyorum...
Pek özlediğini bildiğim, televizyonlarda görmekten öteye -henüz- geçemediğim, Londra'nın gri ve yağmur yüklü bulutlarına ithafen...

Hayatına hep seni sevecek, istediğin ve ihtiyaç duyduğun sürece yanında olacak balıklar girmesi dileğiyle...
Hem de sevgiyle...

Cessie

9 yorum:

  1. luna da hepimiz de seni tanıdığımız için şanslıyız.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şanslıyım sizleri tanıdığım için :)

      Ay bi an kendimi türk filmlerinden fırlamış bir ayşecik, bi Filiz Akın, bi Hülya Koçyiğit gibi hissettim :D

      Sil
  2. balıkcığım,

    sevinmene sevindim! henüz gelebildim eve, yeni görüyorum bu postu. güzel cümlelerin için teşekkürler!

    güzel paylaşımlarımız olsun dilerim ki, cümleler köprüler kursunlar aramıza, barajlar değil. asla öyle olmayacağına inancım zaten epeyce fazla. :)

    sen de mutlu ol kendi dünyanda, bir gün londra'nın grili gökyüzü altında da soluk alabilmen ümidiyle diyelim.

    umutla,
    sevgiyle,
    dostlukla,

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne denir ki şimdi buna Luna.
      Ben hiçbir zaman senin kadar iyi ifade edemeyeceğim galiba hislerimi.

      <3

      Sil
  3. kıskanmamak elde değil ki ama eheh
    Cessie! bizim de bir kartpostal yorumlaşmamız yok muydu neden yapmıyoruz yahu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adresini verdiğin takdirde -feysbuktan ulaşabilirsin veya asteroidc777@hotmail.com'a mail atabilirsin- bayramda bir kart da senin için atarım. :)

      Benim adresimse meydanda zaten :D

      Sil
  4. heeey mail attım bakarsın posta kutuna! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakamadım daha ama eğer adresini yazdıysan kartını elinde bil :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;