30 Temmuz 2012 Pazartesi

Posta Kartı # 8


Bu sabah -aslında öğlen- uyanır uyanmaz baş ucuma bıraktı annem! 
Bu kart'ı Endonezya'dan aldım.
Burak sayesinde tanıştığım ve adres alış-verişinde bulunduğum çıtı pıtı ve pek güzel Erni'den.
Şimdi sıra bende. *.*

8 yorum:

  1. bakalım belki başka kartlar da yoldadır sana doğru, kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay heyecanlandım böyle söyleyince :D

      Sil
  2. her zaman kart ya da mektup arkadaşı olunulur cessie aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olalım o zaman yahu :D
      Zaten eski mektuplarımı buldum taaa çocukluktan kalma duygulandım / heveslendim :D

      Sil
  3. bu kartpostal da postcrossing'ten dimi? artık üye olucam ben de. görünce çok özeniyorum böyle. bissürü kartpostalım vardır benim, dünyanın başka başka yerlerinden almak ne güzel oluyodur kimbilir :)

    site ingilizceydi ya, zorlanırım diye ertelemiştim. ama denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kart postcrossing'den değil. Erni bir arkadaşımın arkadaşıydı. Benim böyle kart alış-verişini sevdiğimi görünce söz etmiş. O da koleksiyon yapıyormuş, böylece adres alış-verişinde bulunduk. O da bana kart gönderdi :D

      Postcrossing ingilizce evet ama kullanmak çok basit. Zorlanacağını sanmıyorum. :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;