23 Temmuz 2012 Pazartesi

ses veriyorum :)

Gecenin şarkısı bu olsun.
ilgiyle şımartılan ben.

Vakti zamanında Emine Hoca demişti ki:
"Aileniz istiyor diye okumak istemediğiniz bir bölümü yazmayın. Ne okumak istiyorsanız onu okuyun. Sonuçta bu sizin hayatınız olacak. Ben daha o tercihler yapıldıktan sonra "Ben bunu dedim de sen şunu yazdın" diyen aile görmedim. Hem yarın mutsuz olup ailenizin karşısına çıksanız, "Senin yüzünden yazdım da şimdi mutsuzum" deseniz, "Demek ki çok istememişsin, karşı çıkmadın yazdın, dinlemeseydin beni." diyip çıkacak." 

Emine Hoca'nın haklı çıkmasına bayılıyorum. Puanların açıklandığı sabah, konuştuğumuzda da "Annemler biraz hayal kırıklığına uğradı tabii" diyince "Onları da boş ver, biraz acır sonra geçer" diyip gülmüştü. Bizimkiler yarım dönem boyunca şaka yaptığımı düşünmüşlerdi sanırım ama ne kadar ciddi olduğumu anladılar artık. Annem karşı çıkmaktan vazgeçti, benimle ve bölümümle ilgilenme yoluna gidiyor. Mecit Abi'mle konuşmadık henüz. Ama acı haberi Rit'ten almıştır.

Daha dün "Bizden bir şey bekleme" diyen annem bu gün "Gerekirse evi satar okuturuz seni." dedi. "Bi dur anne" dedim. "Sakin ol. İstedikleri atla deve değil, kumar borcu ödemiyoruz, organ nakli yaptırmıyorum. Bir seferde o kadar paraya ihtiyacımız olmayacak, ne diye evini satıyorsun?!" Tabii onun derdi evi satıp peşime takılmakmış o ayrı... "Kızım, sen oralara gidersen babanla ben burada ne yapacağız... Biz de buradaki evi satıp orada bir ev bakarız, olmadı kirada otururuz... Sen nereye biz oraya, ne yapalım buralarda." diyince anladım ne olduğunu! Anladım bu duygu sömürüsünün nedenini! Ben de diyorum niye evi satıyoruz -.- Meğer planlar başkaymıııış..."Anne ya nereye geli,yorsun heövf! Dur allasen durduğun yerde." diyip gıdıkladım onu.

Sanki tercih yapmışım, kazanmışım, her şey kesinleşmiş gibi "Kızım o bilgisayarı açınca yurtları bir araştır bakalım." diye tembihledi beni. Yahu ben gayet ihtiyatlı "Ya yerleşeceğim herhalde istediğim yere. Evet puanım, sıralamam yetiyor." diyorum annem sanki kayıt yaptırıp gelmişiz gibi "Hııı evet kazandı kazandı. Evet, ben de diyorum işte biz de Ankara'ya mı taşınsak diye. Evet, o orada bir burada ne gereği var." gibi cümlelerle sülaleyi gaza getiriyor o.O

"Yahu kadın bir dur! Bir sakinleş, el insaf! Daha TERCİH YAPMADIM!" da diyemiyorum. "Benim içim rahat kızım, çok kazanacakmışsın gibi geliyor, içime doğuyor." diyip kapatıyor konuyu. Sonra bir aksilik çıkarsa "Hani kazandıydııın?" diye benim başıma ekşiyecekler ama!

Bu gün de öyle sağdan soldan konuşurken "Anne ya bi bebek gördüm, çok beğendim, bana ondan alsana!" dedim iş olsun diye. Annem "Nasıl bebekmiş o?" dedi ben de anlattım falan baya bi. Annem de "E bursun yatmışsa sen al işte." dedi. "Nasıl?! Nasıl yatmışsa bursum alayım yani yatınca bursum alıyorum nasıl alıyorum?!" gibi saçma bir karşılık verdim. Şiddetle karşı çıkmasını beklerken kadın al dedi yahu! "O zaman anne kalk hemen gidip alalım, çok güzel bi'şeydi biter o kesin, kalmaz bana! Bursumu çekince ben veririm sana, hadi kalksana ya kaalk!" diye oyuncakçıya sürükledim onu. Gidiyoruz ama ben eminim yani, bakacak bakacak "Kızım bu muydu güzel dediğin? Buna verilmez o kadar para." diyecek diyorum kendime. Yok gittik gayet baktık, aldık ve geldik! Hatta şu an karşımda bana bakıyor o.O

Önce bir "Acaba üç aylık ömrüm mü kaldı lan?!" diye düşündüm. Sonra benim bu sene okumaya başka şehire gitme ihtimalimin baya yüksek olduğunu hatırlayınca "Haaaaaaaaaaa" dedim "Demek ondaaaan!"

Valla bu çok güzelmiş yahu!
Keşke ramazan olmasaydı. "Anne ya, orda zaten bulamam" diyip diyip istediğim tüm yemekleri yaptırtırdım anneme! Gerçi o melek gibi kadın, öyle demesem de yapar. Hem öyle dersem ağlama ihtimali yüksek, demem.

Yaşasın minik güzel bebeğim!

8 yorum:

  1. :)

    annen önden gidiyo biraz.
    :)
    du bakalım tercihleri yap.
    belli olsun.
    :)
    hemen evi satmasınlar.
    önce bi gidersin, önce yurtta kalırsın.
    öle çok pahalı değil ki.
    :)
    du bi belli olsun da konuşuruz.
    iyi bildiğim konular.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu evi hiçbi zaman satmasınlar, istemiyorum hallala o.O

      Sil
  2. Sonuna kadar olabildiğince hızlı okudum ki hangi bölümü yazıyorsun görüyüm ama yazmamışsın ki :/
    Fotoğrafa bayıldım ya bu kadar şirin olur hehe

    YanıtlaSil
  3. bi de burdan kutlayayım brother lui(:

    meslekdaşım ol da çok başını ağrıtıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence meslektaşın olmayı becerebilirsem ben senin başını çok ağrıtıcam :D

      Sil
  4. Ömrü yaşayacak olan sizsiniz, Emine hocanın dediği gibi kendi isteğinizden çevirmeyin yönünüzü, mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmemek niyetindeyim.
      Teşekkürler :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;