23 Temmuz 2012 Pazartesi

sıkıldım!


Sıkıldım artık bu insanların bencilliklerinden, benmerkezciliklerinden... Diyorum ki tamam, haksızlık etmeyeyim ama olmuyor yahu, bana da yazık!

Başım ağrıyor, açım, öfkeliyim, mutsuzum! Şu an ağustosun ilk pazartesi yapılması planlanan (?) pijama partisini düşünecek durumda değilim! Kaldı ki ben öyle bir şey de istemiyorum. Ben o geceyi bilgisayar başında popo büyüterek geçirmek istiyorum. Birilerini eğlendirmeye çalışarak değil!

Tamam diyorum yine, bizimle vakit geçireceği için heyecanlı, kendince planlar yapıyor. Ama biraz da karşıdakini düşünmek gerekmez mi? Ben bu konudan sıkıldım. Sıkılmamı boşverin, yine şevki kırılmasın diye idare edebilirim ama gerçekten halim yok!

İnsanlara bir türlü anlatamadım doğaçlama fikirlerin daha eğlenceli olduğunu. Eldeki imkanların getirdiği kısıtlı mutluluğun daha büyük ve gerçek olduğunu. Şimdi bir sürü abur cubur sürükleyip bize gelecekler ve biz eğlenemeyeceğiz. Emekli nineler gibi tıkınıp televizyon izleyeceğiz! Çünkü apartmanda yaşıyoruz. Çünkü kimse gecenin bir yarısı bizim bağırtımızı dinlemek istemez. Çünkü bu "Hadi şimdi birbirimizi gıdıklama zamanı!" veya "Hadi şimdi kolalarımızı içelim, vakit bunun vakti" tarzı bir şey değil, of hepsi içten gelmeli. Sırf bu detaylı planlar yüzünden benim içimden gelmeyecek geleceği varsa da. Ve gülümseyip "Ben sıkıldım..." yakınmalarına son verip onları eğlendirmeye çalışacağım...

Şimdiden bezdim.

10 yorum:

  1. "Gelecek" zaten olup olmayacağı belirsiz bir şey, eğlencenin bile planını yaparak geleceğe borçlanıyoruz aslında ve bu bizi sıkıyor galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet! İşte anlatmak istediklerimin özeti...
      Gülmek içten gelir, insan "Şimdi gülme vakti." diyerek gülmez ki. Eğlence de anlıktır, beklenmediktir, sürprizdir ve bu yüzden eğlencelidir.

      Sil
  2. planlanandan çok anı yaşamak mutlu eder insanı..:))olsun grubundan mutlu olacaksan ayrılma eylen derim yinede..:))

    YanıtlaSil
  3. gelcem yine de ama bi haber vercem sana.
    :)
    kitap ve defter çekilişi ve kitaplar çok iyi.
    :)
    birgaripseyma@blogspot.com.
    seyma da çok iyidir.
    :)
    katıl.
    istersen kitap biloklarına da haber verebilirsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım bakalım.
      Teşekkür ederim Deep :)

      Sil
  4. ooyy sakin ol canım cessiem :*

    kimler kızdırdı böyle seni

    YanıtlaSil
  5. ya oluyo böle şeler.
    bunu yazdığında okuyup sırıtmıştım.
    :)
    pijama partisi güzeldir bi kere.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama Deep, daha önce de denemiştik ve sıkılmıştık...
      Plansız eğlenceler güzeldir. Sakınan göze çöp batar misali böyle uzun uzun düşünülenler fiyasko olur hep...

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;