3 Temmuz 2012 Salı

şu an


kirpiklerim üzerlerinde ağırlık varmış gibi gözkapaklarımı aşağıya doğru çekiyorlar.
az önce kalktım yataktan, uyuyamıyorum.
içimde inanılmaz gerzek bir heyecan, mutluluğa da benziyor biraz.
galiba git gide salaklaşıyorum ama salak olmak böyle bir şeyse pek de kötü değil.

şu an hava öyle güzel ki...
ürpertmeyecek ama hafiften üşütecek tatlı bir esinti var.
sokaklar boş, ana yoldan arada bir bir araç geçiyor, sesini duyuyorsunuz.
"şehir uykuda" derler ya, gerçekten şehir uykuda.

bir iki apartman girişinden ve benimki gibi çıkıntılık yapan bir iki pencereden yorgun bir ışık yayılıyor.
söz sanatının dibine vuralım, lambalar adeta neden zıbarıp yatmadığımızı soruyorlar.

"bu havada mis gibi bir uyku çekmek var" diye düşünüyor, gerçekleştiremiyorum.
içimde yazma ihtiyacı...

insanın içini "yaşama sevinci" ile dolduran bir sabaha karşı bu.
evet çünkü gün her ne kadar aydınlanmamış olsa da ne akşam ne de gece...
şu an, kişisel gelişim dergilerinden fırlamış gibiyim...
o kadar umut dolu, o kadar pozitif.

işte içine sıkışıp kalmak istediğim anlardan biri...
bu anın büyüsünü bozmamak için ne "ne yazık ki uyandığımda..." diye başlayan cümleler kurabiliyorum ne de müzik dinlemeye yelteniyorum.
"sessizliğin sesini dinlemek" diye bir tabir vardır ya -her ne demekse!
"sessizliğin sesini dinliyorum." 
hiçbir şey anlatmıyor, ben anlıyorum.
veya öyle sanıyorum, ne önemi var?

gözlerim acıyor.
tatlı esinti perdeyi dalgalandırıyor.
bir araç geçiyor -sesini duyuyorum-
ve gülümsüyorum.
"sessizliğin sesini dinleyerek."
-her ne demekse!-

4 yorum:

  1. "ürpertmeyecek ama hafiften üşütecek tatlı bir esinti var."
    Bu betimlemedeki esinti beni yazının taa içine çekti Cessie..:))

    YanıtlaSil
  2. geçen gün huzurluydun bugün de salak bi mutluluk.
    hayrola iyi misiiiiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim galiba o.O'
      Azıcık endişeliyim :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;