3 Temmuz 2012 Salı

Tek kelimelik mim :o)


Semmma beni mimlemiş ve kendisini tek kelime ile anlatmamı istemiş.
Ben de bu tek hakkımı "SİD" den yana kullanıyor ve yanlış anlaşılmalara mahal vermemek adına sebebini açıklıyorum: 

Semmma ne zamandan beri blog yazıyor bilmiyorum ancak ben kendisini tanıyalı çok olmadı.
İzlediğim ve gözlediğim kadarıyla neşeli ve bir nebze de alaycı bir insan olduğunu düşünüyorum.
Bana kalırsa Semmma  her koşulda hayattan zevk almayı bilecek, kendisi eğlenirken etrafındakileri de eğlendirebilecek bir insan.
Bunun yanında yardımsever ve iyi niyetli.
Yüzeysel olarak bakarsak belki "bu ne saçmalıyor ya" diyebiliriz. (Ben hiç demedim ama ben saçmalamayan bir insan sayılmam.) 
Ama biraz daha derine inecek olursak hassas, duyarlı ve yardımsever bir insan olduğunu ve aslında hiç de boş konuşmadığını fark edebiliriz.
O nedenle onu buz devrinin eğlenceli ve -belki- en sevilen ama çoğu zaman yeterince anlaşılamadığını düşündüğüm karakteri Sid ile özdeşleştirdim. 

Mimlediklerim de beni bir kelime ile anlatacaklar şimdi.
Haydi bakalım.

Mimlenenler

Deep
Luna
Mia
Darla

13 yorum:

  1. ahaha tam üstüne bastın bebeğim(:
    serinin ilk filminden sonra hayatımın favori repliği sid'in b.ka bastık'ı olmuştu peltek peltek(:

    vay arkadaş, bu ne saçmalıyor ya mı diyolar kız bana.. gerçi bazen ben de kendime böyle demiyo değilim, arada böyle şizofrenliklerim vardır:)

    takip edeyim de göreyim bakalım senin için ne diyecekler. modern dedikodu bu mim şeysi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla diyorlar mı demiyorlar mı bilmem ama benim çevremdeki -blogdan olmayan, normal çevrem- insanlara okutsam çoğu der...
      Biraz espri anlayışı kıttır da onların.

      Sil
  2. :) ha ha yorumuna güldüm been. gelicim sona ki. sen tek kelimeyle çok "dolu"sun. zeka ve duyarlılık simgesisin. hiperaktif beyin. ve herşeyin değerini en iyi bilen. bi de biliyon. hayran olduğum dört blogçudan birisiiin.
    :)
    senin zihnine hiç kimse yetişemez. kimse tutamaz seni, durduramaz, sen bile. :)

    YanıtlaSil
  3. Tuhaf bir cevap oldu belki ama :) öyle geldi içimden.

    çokça sevgiler Cessie'cim.

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhaf değildi, çok güzeldi.

      Sil
    2. tuhaf karsilamamana sevindim :) cokca sevgiler.

      luna.

      Sil
  4. çol tatlı bir mim bu şimdiden düşünmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  5. mimlediğin için teşekkür ederim..
    cevapladım gitti

    YanıtlaSil
  6. atom karınca da olabilersin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D
      Olurum tabii. Çok severdim ben onu *.*

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;