12 Temmuz 2012 Perşembe

yine -.-

  • Yine sinirim de moralim de bozuk, ağlamakla ağlamamak arasında gidip geliyorum.
  • Bu gün Ebru, Burak, Filiz birlikte dışarı çıktılar. Ben evdeyim. Çünkü daha önceden Merve'lere de söz vermiştim. Çünkü 3-5 kişiyle ayrı ayrı dışarı çıkamam. Çünkü annemler paramı harcayarak yaz boyu beni parasızlığa ve bir şeyler istediğimde duyacağım sızlanmalara mahkum ettiler! -.- 
  • Çok sinirliyim işte. -.-
  • EK: Hayır zaten sinirliyim, zooorla "Gel Cessie beni boz" diyorlar. -.- 
  • EK 2 : Haaaah! Bir bu geri zekalı eksikti -.- Nefret ettiğim halde feysten silemiyorum yahu! 

8 yorum:

  1. Seni anlıyorum. Bizde farklı bir şehre taşındık ve lise arkadaşlarımız hepsi orada kaldı. E üniversiteyi de başka şehirde okuduğum düşünülürse şu an yaşadığım şehirde tek bir arkadaşım var o da üniversiteden. Onunla da zırt pırt dışarı çıkmıyorum. Lise arkadaşlarım orada buluşurken ben uzaktan haberlerini alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama benim param da yok :(

      Sil
    2. Benim param işe yaramıyor.
      Olsa da bir olmasa da.

      Sil
    3. Ama benim param olsa onlarla sinemaya filan gidebilirdim :(

      Sil
  2. bozma moralini ama. bak üniversiteye başlıcaksın, burs çıkar, harcamalarını kendin yönetirsin. hem aynı şehirde arkadaşların var, bu güzel bir şey ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bununla avunmalıyım...

      Sil
  3. üffff ya üzülme yaaaa oluyo böle şeyler.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;