13 Ağustos 2012 Pazartesi

15 yıl sonra mimi

Semmma'cım beni mimlemiş.
Demiş ki, 15 sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz? 
Ya da bu tarz bir şey...
15 sonra size ne olmuş olur gibi.
Ben de başlıyorum.

15 sene sonraa...
hâlâ bunu savunuyor olurum.

en sevdiğim giysim hâlâ pijamam olur...
Umuyorum, nihayet, fotoğraf makinesi almış, onu bunu fotoğraflıyor olurum.
Millete "Nolur çocuk yapııığn" diye yalvarmaya devam ediyor olurum.
Bir şeylere isim vermeye devam ederim.
Sonra onları sahiplenirim.
Bu kaldırım kenarındaki ağaç da olabilir gökteki bulut da...
Kitap okumaya devam ediyor olurum eminim ki.
Eğer para kazanıyor olursam -ki olayım bi zahmet- saçma sapan seriler de alıp okuyor olurum.
Negzel olur *.*
Seriyi 3521653214637189 kez okumuş / izlemiş yine de sıkılmamış olurum.
Belki böyle şapşal bi' köpeğim olur.

Ve umuyorum ki tüm sevdiklerim yanımda olur.
Birlikte lunaparka gideriz arkadaşlarla, pamuk şeker yeriz.
Rutinlerimiz olur, her yıl piknik yapıyor oluruz belki, gelenekselleşmiş olur.

En önemlisi de
umarım artık
huzurlu ve mutlu olurum.

MİMLENENLER:
Ekin

10 yorum:

  1. umuyorum tüm bunlar gerçekleşir özellkle sonuncular:))
    huzur ve mutluluğu en yakın zamanda bulursun umarım ve fotoğraflarsın onları ne güzel olur di mi?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum, kavuşamamış herkes bulur huzur ve mutluluğu :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. bir mim ancak bu kadar tatlı cevaplanabilirdi sanırım :)

    barışa,sevgiye, müziğe hepimizin ihtiyacı var.
    bide fotoğraf makinesine, harry'e.
    keşke pijamayla sokakta da dolaşılsa dimi :)
    ben de her şeye isim veririm, bi de isim vermeyenleri de neden isim vermediniz? sorusuyla muhattap bırakırım. çocuğun evde balığı var, balığın ismi yok. olur mu canım hiç? kimliksiz gibi böyle :) her şeyin adı olsun,ona özel olsun.

    15 yıl sonra hep mutlu ol sen, hep sevdiklerin yanında olsun, hayallerin hep gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında seni de mimleyecektim. Ama mim yapmayı sevip sevmediğini bilmediğimden mimlemedim :D

      Ahahaha :D
      Aynen. Ben de "Niye onun bir ismi yok?" sorusuna maruz bırakırım.

      Sil
  3. kedi görsellerini senin(:

    öncelikle doldurduğun için teşekkür ederim. sonralıkla, kendimi sana sahiden çok yakın hissediyorum. sanki elimi her uzattığımda yardıma ihtiyacın olduğunda ulaşabilecekmişim gibi. mutlu ol istiyorum, hayata daha umutlu atıl. etrafındakilerle ilgili kaygın kalmasın, tüm dünya seni daha iyi anlasın istiyorum. bi de doktora tezini yazarken, phd olurken beni hatırla istiyorum, 15 sene sonra(:

    olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bu gün cessie'yi duygulandırayım günün mü senin ne? ben de seni çok yakın hissediyorum. zaten genelde böyle şeyler karşılıklı oluyor ya :D
      dileklerin için de çok teşekkür ederim. onlar olacak mı bilmiyorum ama doktora tezimi yazarken aklımda olacağından emin olabilirsin. o vakit gelene dek sık sık başını ağrıtacağımdan da :D

      Sil
  4. Ene çok hoş, ben de yaptım mimi teşekkür ederim ama benimki biraz daha farklı oldu sanırım :D
    Bir beni mimlediğini görüyorum sanırım çok hoş oldu içim :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Olsun, içinden nasıl geliyorsa öyle yap

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Senin mimini de yapacağım :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;