21 Ağustos 2012 Salı

3. Sezon


Howard, ben çok zeki biriyim. Sence yanılıyor olsam bunu bilmez miydim?

Bu benzetmeyi hep yersiz görmüşümdür. Aslında tavuklar korkak falan değildir. Aslında ben küçükken komşumuzun tavuğu kaçmış ve beni evimizin önündeki karaağaca kadar kovalamıştı.

Acınacak halde olmayan insanlar şu anda neler yapıyor acaba?

İlginç. Seks davranış değişikliğinde çikolatadan bile daha etkili.

Rakip bulamadığım bir oyunda oynamak istemiyorum.

Ukalalık gibi olmasın ama benim bildiğim "çıkmıştık" çıkmak kelimesinin geçmiş zaman halidir ve bu da birbirini çıplak görmenin kibarlaştırılmışıdır.

Romantizmde de şov dünyasında olduğu gibi, giden her zaman özlenir.

Görünüşe göre cahillik büyük mutluluk.

Küçük ya da büyük, tavşanları sevmiyorum. Sürekli bir şeyler söyleyecekmiş gibi bakıyorlar ama asla söylemiyorlar.

Görünüşe göre bir domuz kestik ama kimse pastırma istemiyor.

Dünya bir köşeye atılmış kirli çoraplarla dolu.

6 yorum:

  1. Ne acı ki Sheldon sadece ekranlarda olduğu zaman sevilebilecek bir karakter. Gerçekten tanışmış olmayı dileyemiyorsun, sana nasıl davranacağı belli. Ama hiç tanışmayalım da diyemiyorsun, çünkü konuşsan neler olacağı belli olmayan biri, merak ediyorsun.

    Ama karşımda olsa benimle ilgilenmeyeceğinden sanırım ekranlarda kalması daha iyi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tanışsak eminim -Sheldon karakteri ile yani, oyuncuyla değil- beni aşağılayacak bir şeyler bulur. O nedenle ilginç bir deneyim olurdu, yaşamak isterdim :D

      Sil
  2. TBBT > others. Açık ara en sevdiğim komedi dizisi. Ama Sheldon olmasa bu kadar sever miydim bilmem. Gerçi her karakteri çok seviyorum, Amy'i bile. Yine de Sheldon olmazsa, TBBT de olmazmış gibi.

    Ve ayrıca, ben de tanışmış olmak isterdim. Beyin fırtınası yapardık, sonra beni gömer, mezar taşıma da "Fiziğe aşık olmasına rağmen bu kadarını kaldıramadı." yazardınız.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Sheldon olmasa dizi yürümez...
      Ben de kendilerini çok sevmekle birlikte bazen çok konuştuklarından baş ağrısı çekiyorum.

      Sil
  3. hihi.

    dünya genelinde kadınlar, çikolata ve feysi sekse tercih ediyor, biliyor musun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün.
      Feys olmasa da çikolata çok cazip :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;