3 Ağustos 2012 Cuma

acayip sorulu mim

Görsel: Zerochan

Ben Deep'i mimlerken o da beni mimleme peşindeymiş. Bu benim yapmayı sevdiğim mimlerden, soru cevap mimi *.* Hemen başlıyorum.

  1. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
    Her zaman yaptıklarımdan farklı bir şey yapmazdım sanırım. Sonuçta her an ölme riskimiz var ve bunu bilerek yaşıyoruz. Son bir yılımı son bir yıl içinde değilmişim gibi geçirirdim.
  2. Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?
    Olmaz mı? Her insanın vardır, benim de var. Mesela kıyma yemekten çok korkarım. Diri diri gömülmek düşüncesi bile paniklememe ve nefes alış verişlerimin hızlanmasına yeter. Bundan gerçekten çok korkuyorum.
    Bir yastığım var, ona sarılmadan uyuyamıyorum daha doğrusu huzurlu bir uyku olmuyor bu. Sonraa yemeklerde domates çekirdeği olmasından nefret ediyorum.

  3. Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz. Ne yapardınız?
    Ne yapacağım? Bayram eder ve bu gezegeni bana bıraktığı için Tanrı'ya teşekkür ederdim.

  4. Dünyayı dolaşmak isteniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?
    Finlandiya'dan başlardım. Soğuk iklimi ve yemyeşil ormanları beni cezbetmiştir. Ayrıca hayvanlarına bile mezarlık yapacak ve miras bırakacak kadar ince ruhlu insanlarla dolu olduğunu duydum.

  5. İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
    Hiç.

  6. En son yaşadığınız, küçükdüşürücü, utandırıcı olay?
    Immm... Bunu biraz düşünmem gerek...
    Arkadaşımı aradığımda telefona kardeşi çıkmıştı ya, size de anlatmıştım. O olay küçük düşürücü veya utandırıcı bir şey değildi aslında ama ben çok utanmıştım O:)

  7. Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
    Kalem, not defteri, kitap.

  8. Hayatınızın bir film / kitap olmasını isteseydiniz hangi film / kitap olurdu?
    Katya'nın Yazı beni öyle etkilemişti ki aklıma ilk o geldi... Ama öyle hüzünlüydü ki, bu olsun istemezdim.
    Tabii kiiiiğ; Harry Potter!

  9. En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
    Bu benim için büyük bir şok olurdu. Tabii arkadaşlığımızın yalan olduğunu öğrenince içerler ve bok yememesini söyleyerek hiçbir yere gitmezdim.
  10. İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
    Uyumak. Rahatsız edilmeden. Deliksiz.


    Mimlenenler
    İlgilenen herkes.

4 yorum:

  1. heeey uyumak ha.
    :)
    gitmez miydin denek olcan diye ha.
    :)
    evet hogvartsda olmayı kim istemez ki.
    :)
    finlandiya. evet evet. öle. soğuk nüfus az. ve çok merak ediyorum. aslında sen ve ben gibiler için kuzey avrupa çok uygun. kültürü, az nüfus, ölçülü, bizdeki gibi vıcık vıcık değil, ve yalnızlık severler.
    :)
    3. madde var ya, ben de öyle yazcaktım aslında, ne büyük bir mutluluk, dilediğini yaparsın değil mi.
    :)
    2. madde çekirdek ve kıyma ha.
    :)
    hepimiz ne kadar ilginciz değil mi.
    :)
    ya bak sana ne dicem.
    liseyi bitirince ben de uzak doğu felsefelerine başladım. bak suzuki, krişnamurti, osho filan bir giriş olarak. zihin boşaltmayı öğretiyorlar. veya hesse'in sidarta'sı ile başlayabilirsin. ya da nette incele bak, zen, incele. zen budizm, bir yaşama tarzı. bak sana çok uygun biliyor musun. bi giriş yapsana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, gitmezdim elbette. Eğer ortada bir deney varsa ben yapan kişi olmalıyım 3:)

      Zen, budizm. Neden olmasın. Evet inceleyebilirim, değişik kültürler. Öğrenmek gerek.

      Sil
  2. değişik kültür diye diil sana bence çok uyar. zihin boşaltma teknikleri var ki.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;