18 Ağustos 2012 Cumartesi

Acele ettim ve erken davrandım.
Bu gifi şimdi koymalıydım aslında ve koyuyorum, tekrar!

Erken yatmıştım kendimi pek iyi hissetmediğim için ama telefonla uyandırıldım. SINAV SONUÇLARI AÇIKLANMIŞ!  Hemen kalktım ve bilgisayarı açtım. Ama her sene olduğu gibi bu sene de kilitlenmişti site, giremedim. Ve hatta giremedik.

Bu zorlu yolculukta (bu geceden söz ediyorum) beni yalnız bırakmayan Merve ve Merve'ye, deli gibi f5 yapan Gökan'a, "Nereyi kazandın lan yarak beyinli <3" diye gecemizi şenlendiren (!) Şansım'a, anında telefon edip halimi soran Sezen'ime, feyste yine beni yalnız bırakmayan Yasemin'ime, Sedacığıma, pıtırcığıma, 3756216492878432 kez arayan EBRU'ma ve unuttuğum birileri varsa onlara çok teşekkür ederim buralardan *.*

Şimdi nereyi kazandığımı merak ediyorsanıııız...
Ediyor musunuz?

En önemli kısımlardan biri, Ebru ile aynı şehirdeyiz!!!
Ve daha da önemlisi İSTEDİĞİM BÖLÜMÜ KAZANDIM.
Ve daha daha önemlisi İSTEDİĞİM OKULU KAZANDIM!!!

Gökancığım, geliyorum vehööv!

HACETTEPE BİYOLOJİ *.*

34 yorum:

  1. Heyy çok sevindim, tebrik ederim, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Ben de çok sevindim sanırım :D
      Pek bir şey hissedemiyorum henüz :D

      Sil
    2. Mutluluk şaşkınlığı :D :D

      Sil
  2. tebrikler üni. güzel bölüm güzel...

    YanıtlaSil
  3. Tebriklerr :) istediğin yeri kazanman çok güzeel benimki tam bir sürpriz oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Hahah o şaşkınlık bana da oldu. Sonra bir süre de "rüya mı acaba yea?" diye gezindim, şimdi her şey normale döndü:D Tebrik ederimm, hayırlı olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabah açıklandığını falan unuttum, bir an durdum sonra "Çüş bana! Ankara'ya gidiyorum!" dedim :D

      Sil
  5. heeeeeeey kutlarım.
    dediğini yaptın ha inatçı seniii.
    ha haaaaa kurbağa kesmeğe gidiyon yani.
    yaşamın temel kurallarını öğrenceksin yani.
    :)
    omurgasızlar, anamniyota, vertebrata ha haaa.
    ankara beytepe kampüsü.
    çok güzel.
    ankara da çok güzel.
    dost kitabevi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi!
      Zaten heyecanlıyım Deep :D

      Sil
  6. Tebrikler canım, darısı mezuniyetine olsun...

    YanıtlaSil
  7. heeeyy çok sevindim! umarım mutlu olursun! :)
    e nemlisi de istediğin bölümü kazanmışsın! Tebrik ederim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Seneye senin de haberlerini alacağız böyle :D

      Sil
  8. Tamam! tamam !nefes al! şoku atlatacaksın..:))Hadi bakalım kutluyorum...hepinizin birbir güzel haberlerini almak sevindiriyor beni...:))

    YanıtlaSil
  9. tebrik ederim! ne güzel haber bu, ankara'ya geliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Evet geliyorum, mutluyum :D

      Sil
  10. ya var istedigi yeri kazananlar icin cok seviniyorum.senin için de cok sevindim.ankaraya hosgeldin öyleyse :D

    YanıtlaSil
  11. yaşasınnn, tebrik ederim, istediğin oldu :)

    YanıtlaSil
  12. Çok çok sevindim senin adına :)
    Özellikle istediğin bölüm olmasına, istediğin üni olmasına :)
    Yepyeni bir başlangıç olsun umarım senin için (:

    YanıtlaSil
  13. Çok sevindim. En güzel yazın bu bence. :D
    Hayırlı olsun canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Hepimize hayırlı olsun :)

      Sil
  14. Tebrikler :)
    İstediğin bölümün hatta okulun olması çok güzel inşallah bana da nasip olur istediğim bölüme gitmek tabi ilerde...
    Senin adına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dilediğin gibi olur :)
      Teşekkürler :D

      Sil
  15. tebrikler cessie! çok sevindim!

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;