8 Ağustos 2012 Çarşamba

Agatha Christie Okumaları


Nicedir takip ettiğim Biblio ve Deniz zaman zaman yazar kararlaştırıp birlikte okumalar yapıyorlardı. 
Ben de çok özeniyordum açıkçası.
Bir süre önce bu olaya katılıp katılamayacağımı sordum ve herkese kapılarının açık olduğu yanıtını aldım.
Bu ay ben de onlarla birlikte Agatha Christie okuyorum.
Bu ilk "Birlikte Okuma"m içinse köyden getirdiğim, daha önce Mecit Abi'me ait olup bana miras kalan eski basım kitapları seçtim.
*Ölüm Çığlığı
*Pembe Evdeki Ölü
*Fare Kapanı
*Cinayetler Oteli
Bunlar bu ay için kendimce uygun gördüğüm Agatha Christie kitapları.
Okumaya "Ölüm Çığlığı" ile başlıyorum.

9 yorum:

  1. ben agatha yaşını çoktan geçtim sanırım , çerez gibi geliyor valla
    ya tamam n'olmuş biraz tırsıyorsam :((

    YanıtlaSil
  2. ahaha
    ne var yahu tırsacak :D

    YanıtlaSil
  3. the crooked house okudum yazin, filmi cekilecekmis hatta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçeye hangi isimle çevrilmiş?
      Çekilsin, izleyelim *.*

      Sil
  4. Banada bi Agatha kitabı ayarlayın hemen okurum yanii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramdan sonra yollarım ben sana kitap *.*
      İstediğin o olsun :)

      Sil
    2. valla çok güzel olur benden istediğin bir yazarın kitabı falan varsa bende yollayabilirim . Bakarız yanii :))

      Sil
  5. heeey hani şu tozlu kitaplar değil mi.
    agatha.
    söle bakalım katili biliyor musun.
    bi agata esprisi var biliyor musun.
    "katil bahçıvan".
    agata kitabı okumaya başlayana sölenirmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu da onlardan Deep :D
      Bu o kadar feci değil ama.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;