30 Ağustos 2012 Perşembe

Amy vs. Penny?

Amy, Penny'i "en yakın arkadaş" olarak tanımladığından, karakter kıyaslamaları saçma ötesi olduğundan ve bunun sadece bir dizi olduğu gerçeğinin inkarının mümkün olmaması sebebiyle bu yazıyı yazmam aslında çok saçma evet. Körle yatan şaşı kalkar misali boğazıma kadar inekliğe bulaşmış durumdayım sanırım. Böylece bu başlığı yazdım, bu gerzekçe fotoğrafı yaptım ve bu yazıyı yazıyorum.

TBBT'nin dördüncü sezonunun yarısını izlediğimden artık Penny ile ilgili hiç umudum kalmadı canlarım. O umutsuz vaka... Her bölümde kolunda bir sevgilinin olması, olmadığında Lenord ile yatma girişimleri beni Penny'den uzaklaştırdığı gibi "Lan ben Lenord karakterini seviyorum herhalde. Korur gözetir oldum." diye düşünmeme neden oldu.

Amy hakkında itici olduğu ile ilgili bir takım yorumlar okudum... Eğer ilk buluşmalarında Penny'e sorduğu mükemmel soru olmasaydı, ben de onu bu şekilde niteleyebilirdim sanırım: "Penny, are you slut?"

Ama şimdi bakınca Amy de en az Sheldon kadar sempatik geliyor ve Penny'e büyük çoğunlukla uyuz oluyorum. Son beş bölümdür falan kızcağızın her hareketi batar oldu... Lenord'ın sürekli seks yapılıp bırakılması sinirlerimi bozuyor. Her defasında balıklama atlaması da sinirimi bozuyor.

Sonra içimdeki mantıklı parça kontrolü ele geçirip diyor ki "Hey Cessie! Bu bir komedi, dizi, gerçek bile değil. Kafayı mı yedin?" 

Girdiğim bir önceki posta bakıp, saçma sapan işlerimizle meşgul olup nasıl çevremizde olup bitene duyarsız kaldığımızla ilgili söylediklerimi ve şu an yazdıklarımı kıyaslıyorum. Mesela bu aptal ötesi post yerine tecavüze uğrayan bir kız çocuğundan ve ona tecavüz eden türü belirlenememiş zavallılardan söz ediyor olabilirdim. Ama etmiyorum... Çünkü bunun da artık öyle boku çıktı ki...

Her şeyi kolayca eleştirir, kolayca yerer, kolayca tüketir- atar olduk. 10 dakikamızı ayırıp -internet jargonuyla- klavye delikanlılığı yapıyor, sayıyor, sövüyor, rahatlıyor ve devam ediyoruz. Yani kendime dedim ki "Cessie, boş ver. Bu gün bu konuda atıp tutacak, yarın sen de o iğrenç topluluğa ayak uydurup son yediğin yemekten, son gördüğün kıyafetten, izlediğin diziden bahseder / yakınır olacaksın. Bari bunu şimdi yap da boğazına kadar ikiyüzlülüğe batma." 

Çünkü ben kendimi kandırma konusunda hiç iyi değilimdir. Buna kalkışınca kendimden nefret ediyorum. Hatta bakın, ben bu adaletsizlik karşısında hiçbir şey yapamadığımda da kendimden nefret ediyorum o penislerin hiç biri bana ait değilken hem de. O hayvanlar nasıl uyuyor, nasıl yaşıyorlar acaba.

Opps!
Dayanamadım, bakın yaptım. Üç kuruşluk nefretimi kustum, artık huzura erebilirim. Erebilirdim. Beynim bu şekilde çalışıyor olmasaydı. Şimdi yerdiğim şeyi yaptığım için nefret edeceğim bir de kendimden...

Neyse, ben kendimden daha fazla nefret etmeyeyim diye, dizi hakkında olmayan konuşmayı hiç yapılmamış sayıp "Penny mi yoğusa Amy mi?" sorusuna odaklanalım. Eee, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


8 yorum:

  1. Amy bana da çoğunluk gibi başta itici gelse de artık seviyorum.Penny ise baştan beri bir ileri bir geri sayarak sinir bozmaya başladı..
    diğer değindiğin ve önemli olan konuya gelirsekte diyecek hiçbir laf yok.ne kınama ne burdan yazılar döşeme fayda etmez,etmiyor.ciddi cezalar gelmeli bu insancıklar! için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek böyle düşünen tek insan değilim! :D

      Sil
  2. Amy forever! :)

    Canım bence Amy, çünkü çok fazla Sheldon'ın kız hali gibi gelmekte bana, ki TBBT'de en sevdiğim karakter malum Sheldon! Artık 2. en çok sevdiğim karakter de Amy! Sanki dizi sezonlardır Amy bekliyormuş gibi hissetmiştim, ilk diziye katıldığında. ^^

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok da sempatik yea :D
      Evet Sheldon 1, Amy 2 :D

      Sil
  3. O kadar sinirini boşalttıktan sonra sonunda Penny mi yoksa Amy mi ? deyişin beni afallattı ya :D Ama bence Amy ! Nedendir bilinmez ama Sheldon vs Lenord deseydin de Sheldon derdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeey!
      Biloğu bü yüzden seviyorum işte, hiç yalnız hissetmiyorum kendimi... Yani hemen hemen hiç O:)

      Sil
  4. şimdi bunun üstüne sayfalarca yazılır ki.
    penny ile amy tam zıtlar.
    bi erkek ikisini de isteyebilir.
    biriyle konuşmak diğeriyle eğlenmek.
    ama genelde erkekler kıt akıllı olduğu için hep penny'ye giderler.

    sheldon evet daha tuhaf ondan iyi.

    pek severim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkekler çok şey istiyor evet, ama hiç biri Amy ile konuşmak istemez, sanmıyorum :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;