1 Ağustos 2012 Çarşamba

ARGH!

Bu üniversite işleri de ne zormuş azizim! Tercihler mercihler... Kafamı nereye çevirsem bu muhabbet, kendi yaş gurubum için konuşuyorum tabiğ.

Göbek atan House gifi koydum diye bu dertlerden muafım sanmayın. Bi' kere pimpirikli bi kimseyim...

ODTÜ dışında tüm okullara puanım da sıralamam da yetiyor. Fekat Hacettepe olmazsa diye çok korkuyorum. ( Bu arada biyoloji bölümünden söz ediyoruz, süper çalışkan veya zeki sanmayın yani beni) O yüzden yedek okul arayışına giriştim teeek teeek araştırdım okulları. Hocalarını da araştırdım. Bilmiyorum İstanbul veya Marmara olabilir sanırım. Gerçi Atıl Hoca ile konuşmadık.

Konuştuğum herkes "Yurt araştırmaya başla" dese de ben OKS'den sonra dersimi aldım abi. O zaman da "Kesin Piri Reis olur" dediler gele gele Danişment geldi! -.- Hani kesindi?! Hani, nerde?! Öyle vıdık vıdık konuşuyorsunuz sonra ben hayal çöküntüsü altında kalıyorum -.-  Gerçi Danişmentte okuduğum için pişman değilim. Son iki sene içinde oradan nefret ettim evet, ama süpersonik arkadaşlar edindim ve hocalar tanıdım.

Hoca demişken, rüyamda Alev Hoca'yı gördüm ya... Çok üzülüyorum ona bir "Hoşçakalın" diyemediğim için... Bi' de konuşmak istiyordum onunla... Neyse eylülde okula bir uğrayacağım belki o zaman görme imkanım olur.

Şimdi de kızlarla plan yapıyoruz, hafta sonu buluşmak için. Betül "İftar yemeği yiyelim!" diye bir öneri attı ortaya ama anneler ne der bilemedik. Benim gidip gidemeyeceğim de belli değil zaten... Duruma göre bakacağız bakalım.

10 yorum:

  1. aaa hadi bakalım, yeni bi şehirde yeni bi hayat olacak yani öyle mi?

    YanıtlaSil
  2. Sınava hazırlanmaktan daha zor geldi bana tercihler
    Umarım istediğin yer olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geldi.
      Umarım olur, teşekkürler :)

      Sil
  3. Hacettepe Üniversitesi/Biyoloji'yse araştırırken denk gelmişsinizdir muhtemelen; ama ben yine de paylaşayım:) http://www.biology.hacettepe.edu.tr/Dna_day.html Mutlu günler.

    YanıtlaSil
  4. Evet karşılaşmıştım :D
    Yine de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. umarım istediğin yer olur cessie, ama izmir düşünmediğine de üzüldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olur...
      Hep Ankara'ları istiyorum ama..

      Sil
  6. ankarada diğer okullara da bak.
    eskişehir, bursa, izmiri de unutma.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akşam kesinleşecek her şey :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;