7 Ağustos 2012 Salı

bak yine...


Yine sinir ettiler beni. Artık ne yapsam, ne söylesem insanlara bilemiyorum. Anlamıyorlar, anlatamıyorsun ki...
Şu bana sorduğu soru mu şimdi? "Cessie Muz ile GÖT arasında bir şey olup olmadığını biliyor musun?" Ben nereden bileyim yahu?! Bana ne, ben niye bileyim? Kaldı ki bu senin üzerine vazife mi?! "B, sana daha önce de söyledim, GÖT ile hala görüşüyorsan ben artık bunu karaktersizlik olarak algılıyorum, seni bu konuda yeterince uyardım. Devam edeceksen benimle ilişkini kes." 

Sonrasında yeminler, gereksiz açıklamalar...
Yahu bana ne?! Senin kiminle olduğundan bana ne, ne yaptığından bana ne?! Ben anlatmadım mı? Sana "Bana soru sorma. Ben ne dediysem Muz'un bilgisi dahilinde söyledim sana, seni uyarmak için söyledim. Ama bundan sonrasına dahil olmak istemiyorum. Akıllanmadıysan hâlâ bana söyleme, arkadaşlığımız sürsün istiyorsan beni haberdar etme. Ben Muz'dan sana laf taşıyormuş gibi hissediyorum, istemiyorum. Bilmen gereken her şeyi sana söyledim, daha fazlasına gerek yok." demedim mi? Neden şimdi durduk yere bana aralarında bir şey var mı yok mu diyorsun?

"Muz'u ekledim, bana çok ağır hakaret içeren mesaj attı. Eğer aralarında bir şey varsa rahatlayacağım, bu kadar düşmüş olması kendimi artık suçlu hissetmememi sağlayacak."

Yahu Muz babaannesini kaybetmiş!
Muz o geri zekalıya evet dese bile kim bilir hangi şartlar altında diyecek, Muz'un bütün sene ne çektiğini ben biliyorum! O aptalın artık taciz derecesine varan aramalarını, mesajlarını ben biliyorum. Sen ne hakla onun "düşmesinden" söz ediyorsun, hangi yüzle Muz'u ekliyorsun! Nasıl kendi yaptığınla kıyaslayabiliyorsun! Bir de beni "çok önemli" diye niye arıyorsun?!

Benim kendi hayatım, kendi derdim tasam yok mu?! Sizin gönül işlerinize endeksli mi yaşıyorum?! DUYMAK, BİLMEK İSTEMİYORUM NE DEMEK?! BEN Mİ ANLATAMIYORUM? BENİ NİYE ARIYACAKMIŞSIN, NEDEN ANLATACAKMIŞSIN?! DİNLEMEK İSTEMİYORUM!

Allahım tamam sakinim...
Sakinim...

Yeter artık yahu, bir bırakın!
Bir saygı duyun! Açıkça "DUYMAK, DAHİL OLMAK, BİLMEK İSTEMİYORUM" dediğim şeye beni ısrarla, inatla karıştırmak saygısızlığın dik alası değil de ne?!

8 yorum:

  1. allam açma konuşma yanıt verme. açıklama yapma tepkisiz kaal.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aradığında annemle oturuyodum zaten, görmedim.
      sonra da geri dönmedim ama yine de sinirliyim -.-

      Sil
  2. uffff ya işte herkesle konuşmaaaa sen.
    :)
    sinirini bozdurma gereksiz kişilere.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç izin istemiyorlar ki -.-
      bozuveriyorlar.

      Sil
  3. insanlar seni sen izin verdiğin kadar üzebilir cessie.kimseye izin verme.ne saçmalıyor bu diyebilirsin belki ama üzerine düşün:
    i z i n v e r m e !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın(ız) ama yapamıyorum ki bir türlü.
      O hakkı kendilerinde bulmalarını engelleyemiyorum -.-

      Sil
  4. hayır bak hiç tepki verme yanıt verme.
    çok zor ama yap işte.
    herkesi mutlu etmek zorunda değiliz.
    herkesle iletişim kurmak zorunda değiliz.
    hayır deee, yazık ama sana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Deep.
      Bundan böyle öyle yapıyorum! -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;