15 Ağustos 2012 Çarşamba

bir minik serzenişte bulunacağım...

Hepiniz biliyorsunuz ki (bilmiyorduysanız da bilin artık) postcrossing üyesiyim ve oradan buradan kart alıyorum. Ben de oraya buraya kart gönderiyorum.
Kartlar elime ulaştığımda ne kadar sevindiğimi, nasıl heyecanlandığımı biliyorsunuz. Ancak -bu durumdan Fermina'da yakınmış- şöyle bir durum var:
Kime kart gönderiyorsam bir teşekkürü çok görüyor... Kartı aldığına dair girmesi gereken numaraları giriyor, heman altındaki kutucuğa bir "Thank you" yazmıyor yahu! Bir İngiliz hanıma göndermiştim, yaşlıydı, anneme benziyordu biraz. O teşekkür etmişti, iyi dileklerini sunmuştu. Bir de şimdi Finlandiya'ya giden bir kartım için bir teşekkür aldım:








"the man on the card" dediği de Atatürk ama olsun :D
Siyah-beyaz fotoğrafları sevdiğini söyleyince Atatürk fotoğrafı olan bir kart göndermiştim böyle çok karizma oturuyordu. Bir iki kelimeyle de tanıtayım demiştim. Bak bilmiyormuş, iyi oldu öğrendi :D

Yani burada kimse minnet etsin diye göndermiyorum ama ben özenle seçiyorum o kartları, ne yazsam diye kafa patlatıyorum... Hani zaman ayrılmış olması, taaaaa nerelerden iyi dilekler alıyor olmak mutlu ediyor beni... Bunu da bir teşekkürle de olsa göstermeye çalışıyorum, dolayısı ile aynı şeyi bekliyorum.

İşte böyle, paylaşayım dedim sadece.

22 yorum:

  1. kuşum ne yazık ki herkes senin kadar istekli ve hevesli olmayabiliyor
    mesela ben de özel kart isteyenlere sinir oluyorum
    yok el yapımı olmasın yok pul olsun zarf olmasın yok şu olsun diye yazmışlarsa "happy postcrossing" deyip yolluyorum
    ama siz biraz öküzlere denk gelmişsiniz ben genelde cevap alıyorum
    hatta Angela ve Zoya isimli iki mektup arkadaşım var :)
    darısı başına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yazanlara ben de gıcık oluyorum biraz...
      İnadına kartonu kesip gönderesim geliyor, el yapımı bile değil, karton direkt... Bana el yapımı kart gelse gayette mutlu olurdum -.-

      Öyle işte... Bana sadece 2 kişi cevap verdi...
      Sinirlendim ben de biraz.
      Parmağı klavyeye yapışmaz yahu bir teşekkür etse!

      Sil
  2. cık cık gerçekten bir kapıyı tutunca teşekkür edilince bile insan bi mutlu oluyor ki sen o kadar uğraşıyorsun.umarım bundan sonra çok çok daha fazla teşekkür alırsıın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya?
      İşte inelikler hayatı güzel kılan ama her insan anlamıyor yazık ki -.-

      Sil
  3. cessie'cim sana öyle denk geliyor sanırım bana en azından bir thank you diyorlar, hatta bazen uzun uzun çok güzel şeyler yazanlar bile oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da nazik insanlar gelse keşke :(

      Sil
  4. İlginçmiş.
    Yani bir teşekkür edip iletişim kurmayacaklarsa kartı atmanın amacı ne ki o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı ülkelerden insanlar birbirlerine kart atıyorlar...
      Sadece kart atmak galiba...
      Saçma bir amaç.

      Sil
  5. İnsanların ince olması gerçekten çok önemli.
    Cessie nasıl postcrossing üyesi olunuyor? Benim de birkaç mektup arkadaşım var ama kartpostallara da bayılıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında herhangi bir siteye üye olmaktan farksız. Kullanıcı ismi ve şifre seçiyorsun, sonra adresini bildirmen gerekiyor.

      Sil
    2. postcrossing.
      http://www.postcrossing.com/

      Sil
  6. benim ilk teşekkürsüz kartımdı blogumda yazdığım :) 16 kartım ulaştı bugüne kadar, çok kuru thank you'lar da oldu, uzun uzun yazanlar da. bu teşekkür etmeyen kız da dün gece favorileri arasına aldı kartımı bu arada! anlamadım hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok yeniyim, 6 tane kart yolladım.

      Sil
    2. aaaa gökkuşağı! çok beğendim ben bunu :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :D
      Eğer sen de yapmak istersen bir link vereyim bulup, bir dakika...
      Haah!
      http://supercellma.blogspot.com/2012/08/blogunuzafareimleciekleyin.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FHQQEX+%28supercellma%29

      Şu yukarıdaki linkten faydalanarak yapmıştım ben de :D

      Sil
  7. ben de bana teşekkür edenleri daha çok seviyorum cessie'm. Hem kartta yazdıklarıma cevap veriyorlar hem de onların istekleri doğrultusunda kart yolladığım için teşekkür ediyorlar :)
    ne güzel bir duygu değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabii.
      İnsan özenerek, sevinerek, severek yaptığı şeyin karşısındaki tarafından da önemsendiğini görmek istiyor.

      Sil
  8. haklısın.
    :)
    atatürkü bilmiyomuş ha pes pes.
    :)
    dövelim onu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döbmeyelim ya, tatlı bir kimse o.
      Sayemde öğrendi de B|

      Sil
  9. Teşekkür etmek, rica etmek.. Nezaket konusunda ben de çok takıntılıyım. Ama öyle makyaj niyetine nezaket değil, öylesi olmasın daha iyi. İçten gelen bir şey olmalı.
    İnsan en önce bu tür şeylere dikkat etmeli, tanımasa bile karşısındaki insana karşı nezaket ve saygı göstermeli..

    Yani kısacası sana katılıyorum Cessie

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir güler yüz göstermek, teşekkürler, ricalar, sabah karşılaşmalarında minik günaydınlar, bunlar toplum içinde yaşamanın getirdiği kurallar. Benim gibi bir yabai bile biliyorsa bunları, herkes bilmeli :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;