11 Ağustos 2012 Cumartesi

CİNAYETLER OTELİ ~ Agatha Christie

Orijinal Adı: The Bertrams Hotel
Çeviren: Gönül Suveren
Kapak Düzeni: Yüksel Çetin
Yayın Evi: Altın Kitaplar
Yayın Yılı: -
Sayfa Sayısı:176

  • Fakat insan hiçbir zaman geri dönemez. Bunu yapmağa da kalkmamalıdır. (sf.91)
  • Bu aynı şey değil. Cinayet... cinayet işleme arzusu... bambaşka bir şey. Bu... nasıl anlatayım bilmem ki?... Bu, kadere meydan okumak gibi bir şey. (sf.92)
  • Bir insan konuşurken sesini alçaltmazsa bundan onun duyulmaktan çekinmediği  anlamı çıkar. Tabii bazen o sizin o çevrede olduğunuzu farketmez. Umumî bir yerde olduğu, başkalarının da içeri girebileceği aklına gelmez. O zaman seçeceğiniz iki yol var, birini tercih ermek zorunda kalırsınız. Ya ayağa kalkıp öksürürsünüz, ya da sessiz sedasız oturup, sizi görmemelerini temenni edersiniz. Her iki halde de çok sıkılırsınız. (sf.122)
  • Dünyada daha müşfik merhametli insanlar olduğunu anlamak insana ümit ve cesaret veriyor. (sf.124)
  • Bazıları cinayetlere karışırlar. Bazıları cinayet işlerler.Bazıları da ister istemez kendilerini bir cinayet tahkikatının ortasında bulurlar. (sf.157)
  • İnsan, duyduğu dehşet hissini azaltmak için böyle şakacı bir tavır takınıyor. (sf.171)
  • İnsan bazen hâdiselere ters tarafından bakar. Bu üç kişinin yerlerini veya hareketlerini değiştirirsek... o zaman cinayet saatini de değiştirmiş olmaz mıyız? (sf.172)

6 yorum:

  1. Merhabalar .ortak arkadaşımız deep in vasıtası ile sana küçücük bir hediyem var.

    mail adresim
    sengul_oncel1969@hotmail.com

    buraya telefon ve adresini gönderirseniz bayramdan önce kargoya verenbilirm.
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye mi?
      Çok heyecanlandım şimdi, tabii şaşırdım da.

      Sil
  2. merak ettim şimdi kitabın tamamını okumak istiyorum...
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  3. sıradan gidiyosun agataya.
    :)
    o tozlu kitaplar.
    :)
    sas filan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey, Biblio ve Deniz'le bu ay Agatha okuması yapıyorum, ben de katıldım onlara :) O yüzden. 4 kitabı vardı elimde, şimdi sonuncuyu okuyorum, sanırım yarın yazacağım onu da. Fare Kapanı :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;