14 Ağustos 2012 Salı

Dün

Dün değil önceki gece Sezi mesaj attı feysten "Cessie, kızlarla buluşalım diyoruz yarın 3 gibi. Gelsene sen de."  Buradaki ben evde oturmaktan içi de kendisi de şişmiş bir ben olduğumdan itiraz etmek aklımın ucundan bile geçmedi. "Tamam, nerede buluşuyoruz?"

Ve böylece dün, kararlaştırdığımız gibi bir kafede (okuduğum gibi yazarım ben) buluştuk. Birer kola söyleyip akşama kadar oradan buradan çene çaldık. Fotoğraf çekindik anı olsun diye...

Tabii gün boyunca tercihler üzerine, ortak arkadaşlarımız üzerine, ailelerimizin tercihler hakkındaki fikirleri üzerine konuştuk durduk. Kimsenin aşk hayatı olmadığından aşk hayatı dedikoduları yoktu, üzgünüm. Merve'nin de gelmesini istemiştik ama gel(e)medi. Bir dahaki sefere dedik.

Fotoğraflara kızlar kızabilirler... Kızarlar mı bilemiyorum muhtemelen kızarlar. O yüzden içinde benim olmadığım diğer fotoğrafı koymaktan vazgeçtim ehe O:) Artık "lar" kullanmaya gerek yok, sadece bir fotoğraf var... Onu da yüzümüz gözümüz çok seçilmesin diye şaaptım biraz zaten. Yok yok, vazgeçtim tamamen kaldırdım.

Her neyse işte.
Seda, Sezen, Aybatu oradan şırdancıya geçti. Betül ve ben eve yürümeyi tercih ettik. Şırdan hiç yemedim ve yemek için dün uygun bir günmüş gibi gelmedi bana...

Bayramdan sonra görüşmek üzere sözleştik ve ayrıldık.
Belki o zaman bir deneyebilirim...
Belki...
Sarhoş falan olursam :D

2 yorum:

  1. :)

    şırdancı mı.
    hiç duymadım.
    ama sakatata benziyo yiyemeeem.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç yemedim Deep...
      Mideden yapılıyormuş, nasıl yenir ki o?! o.O

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;