21 Ağustos 2012 Salı

eğöö

Görsel: Erin Kelso
Ben yazarken bunu dinliyorum.
Bu gün gerçekten korkunçtu... Aslında tüm günü uyuyarak geçirdiğimi göz önünde bulundurursak, kâbuslarla doluydu demek daha doğru olur sanırım... Ayrıca bayram dolayısı ile köyden teyzemler geldi ve giderken teyzemi bize bıraktılar.

Misafir istemiyorum. Yatılı misafir geriyor beni, tüylerimi diken diken yapıyor. Hoşlanmıyorum, hasta gibi bir şey oluyorum. Şimdi bunu anlamak çok mu zor?

Odamda sinirlerimi yatıştırmaya çalışarak geçirdim günün kalanını da... Uyumadığım zamanları yani...

Ayrıca, üniversite şeyleriyle uğraşacağız biz, neden bizde kalıyor ki şimdi? Bir de teyzemi istemediğim için suçluluk duyuyorum -.-' Bunun sevgiyle ilgisi yok sadece... ben geriliyorum ve bununla başa çıkamıyorum...

Eminim anlamıyorsunuz...
O zaman yargılamayın da... Şimdi teyzesini istemediği için cıkcıklanan kız olmak istemiyorum.
Ya da ne düşünürseniz düşünün, umurumda değil tamam mı?!

10 yorum:

  1. ben anlıyorum. alışıldık düzenin dışına çok sevilen biri için bile olsa bir milim çıkmanın ne kadar rahatsız ettiğini çoğu zaman iyi bilirim. sadece diyebilirim ki; al eline kahveni kitabını; gömül yatağına. ve istediğin düzenin gelmesini bekle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayan birilerinin olması çok sevindirici!
      Çevremdekiler öyle hafife alıyor ki bu konuyu, ben mi abartıyorum diye kendimi yiyorum.

      Sil
  2. sakin ol, ,nsanın her zaman kafası misafir kaldırmak zorunda değil. gayet anlaşılır bir durum ;)
    müziğini aç, sakinleş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki hiçbir zaman kaldırmıyor ya neyse :D

      Sil
  3. Yatılı misafir varken insan rahat edemiyor; sana özel değil Cessie üzülme

    YanıtlaSil
  4. sen neden kötü hissediyorsun ki kendini, ben de hiç rahat edemiyorum ki, başkasının evinde kaldığımda da, birisi bizde kaldığında da.. bunun sevgiyle ilgisi yok ki cessie'm, yalnızca -en azından benim için öyle- evi mesken tuttuğumdan, belki de sığınak gibi gördüğümden birinin o alana girmesini pek istemiyorum. başkasına da gitmeyişim, gittiğimde sıkıntıdan patlayışım da o yüzden. sıkma canını ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet!
      Herkes kendi evinde kalmalı.
      Çok geriliyorum yahu.

      Sil
  5. yurtta bazen özlüceksin bu sıkıntıları yaw.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;