31 Ağustos 2012 Cuma

hallam ben naaptım?!

Ne zamandır "değişikliiiiğk, değişikliiiiğk, değişikliiiiiğk" diyordu içimdeki ses. Ben de gittim kuaföre saçımı kestirdim. Ben azıcık kırık aldırmaktan bi'şey anlamam. Benim birinin saçını kestirdiğini fark etmem için ya daha önce alenan gördüğümüz kaşlarını kapatan bir kâkül edinmiş olması ya da beline kadar gelen saçlarını küt kestirmiş olması falan gerekiyordu. Ben de saçımı küt kestimek istemediğimden, zaten saçlarım belime kadar falan da gelmediğinden oyumu kâkülden yana kullandım. Şimdi de saçlarım iğvrenç oldu.

Hallahım, kendimi tanıyamıyorum. Çok tuhaf hissediyorum yareppim.
Neyse ki böyle şeyleri çok kafaya takan bir kimse değilim. Ben ki koskoca bir sene boyunca kiloları, küt saçları ve kendi kestiği kâkülü ile utanmadan sıkılmadan ortalarda dolanmış bir insanım. Hemi de lisenin ilk senesinde. Çünkü biliyorsunuz, ilk izlenim her zaman önemlidir ve hiç kimseyi tanımadığım, kimsenin de beni tanımadığı bir ortama giriyordum. Neyse işte, o sene bile deli gibi dolanmıştım ortalıkta. Şimdi de alışana dek sabredeceğim, sevmezsem çaresiz uzamalarını bekleyeceğim. Seversem de ne güzel!

Bakın, size bir de before-after yaptım:


31 yorum:

  1. bence yakışmış! :)

    güle güle kullan balıkcığım!

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Luna!
      Bilmez miyim ben senin nasıl iyi yürekli olduğunu!
      Gerçek fikrini belirt lütfen :D

      Sil
  2. güzel olmuş. aksini söyleyeni beraber dövelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin böyle söylemen biraz içimi rahatlattı Piktobet. Neden bilmem, beğenmesen "beğenmedim ben" derdin gibi geliyor :D

      Sil
  3. Sadece kahkül değil boydan biraz daha kısalttığında daha da sevimli olacak...güle güle kullan sevimli şey..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra bir daha uzamazsa diye çok korktum :D Ona cesaret edemedim.

      Sil
  4. ben sevdim(: azıcık yoğun olmuş ama; biraz dağıtırsan enfes kere enfessin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin blogunda yorum yapmaktaydım :D Böyle şeyler hoşuma gidiyor hep.
      Şimdi daha bir tuhaf oldum. Onu çektiğimde banyo yapmıştım, yeni kurumaya başlamıştı, şimdi iyyyce kabardı saçlarım. Teeh :D

      Sil
  5. e ama güzel olmuş! çok kabarırsa saç köpüğüyle yatıştırırsın biraz. ben beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Hani insan kendisi beğenmeyince kim ne dese inanmaz ya,kibarlık ettiklerini düşünür, o vaziyetteyim sanırım.

      Sil
  6. Bende mart-nisan gibi saçımı böyle kestirmiştim. Ama şimdi uzayınca çok hoş oldu :)) beğenmedim diyosun ya zaten 1-2 ay sonra uzayacak, kafana takma bence(:
    Ayrıca hiç de kötü değil güzel olmuş. Değişiklik iyidir iyiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelir diyorsun yani?
      Teşekkür ederim :D Biraz alışınca o kadar tuhaf gelmez belki.

      Sil
  7. Dalgalı kullanırsan daha güzel olur gibi geldi bana;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep dalgalı saçlarım olsun istedim ama ne yazık ki saçım düz... Öyle de uğraşamam ki, üşenirim :/

      Bu üşengeçlikle tabi çirkin olurum.

      Sil
  8. Şirin olmuş bence. Geniş alınlı olaymışsın daha iyiymiş ama çok şirin göstermiş.
    Gerçekten "şirin" yani. Öyle nezaket gibi değil. Şirinsin.
    Ne güzel ha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D
      Teşekkür ederim Ekin.
      Seni eskiden zeki olan, git gide salaklaşan kuzenimin salaklaşmamış evresine benzetiyorum bazen :D

      Sil
  9. Bu tarzı hep istemiş, ama hiç cesaret edememişimdir
    Yakışmış sana :)
    Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi "Nasılsa uzayacak" felsefesi edinirsen hiç düşünmeden gidip oturuyorsun kuaför koltuğuna :D

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. kötü olmamış ki. kısa ya şimdi o yüzden sana öyle geliyor. bayılırım ben kaküle. kaç kez denedim ama bir türlü düzgün durmasını sağlayamadım. sanırım onları fönlemek falan gerekiyor. benim de saçlarım düz, ince telli. gür olunca düzgün duruyor sanırım. uzadıkça daha da güzel olur bak, yalandan söylemiyorum, gerçekten. kuaförden çıkınca bir türlü beğenemem ben de saçımı, kimseye de inanmam güzel dediklerinde. zamanla aklına yatar bak görürsün güzel olduğunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uğraşmam hiç kakül kestirdiğimde. Onları kendi haline bırakırım. Sanırım ondan bi' halta benzemiyorlar :D

      Sil
  11. eheh benim geçen sene ki saçımın aynısı olmuş :) benm saçlar belime kadar bide böyle kahkül kestirince herkes peruk sanıyodu ahahahha. şimdi uzadılar Allah^tan. ben yakıştırdım valla :) çabuk uzuyorlar tadını çıkart ;)
    -
    nyks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hooo beline kadar mı?!
      Çocukluğumdan beri en büyük hayalim belime kadar uzatmak saçımı! Şu an hayran kaldım sana!
      Teşekkür ederim :D

      Sil
  12. Yalnız Ölü Ruhlar Ormanı'nı okuyorsun......:( Neyse, spoiler vermeyeyim. Bitince gel konuşalım ama ben pek beğenmemiştim -ki ağır Grangé fanıyımdır.

    Saçların da yakışmış bence. Hani ben bu boyu pek sevmem normalde -özellikle kendimde- ama sana gayet güzel olmuş. Uzayınca daha da güzel olur gibi geliyo hatta. Ve ayrıca, liseye başlarken değişiklik yapmışsın, şimdi de üniye başlarken... Yeni ortamlara gireceğin zaman kendini değiştirme gibi bilmediğin/farketmediğin bir huyun mu var ne?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölü Ruhlar Ormanı'nı sıkı bir Grangé okuru olan kuzenim de beğenmemişti. Bunun da altını çizerek verdi bana :D Adam hem beğenmemiş hem okumamda diretti, dengesiz o da biraz.

      Teşekkür ederim saçlar için.
      Ya ben aslında çok sıkılınca kendimden değişiklik istiyorum onun için de yeni bir şeylere başlama şeysini bahane ediyorum galiba. "Bu sene yeni okula başlıyorum, hadi kestireliiim!" gibi, bi nevi kendini gaza getirme.

      Yalnız belirtmek isterim ki liseye başlarken saçımı değiştirmedim, içine ettim ehe O:)

      Sil
  13. kahkül her yüze gitmez ama sana çok yakışmış :)
    havan olmuş kızımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Dün oturma odasına gittiğimde annem suratıma bakıp kahkaha attı ama neyse :D Deşmeyeyim oraları.

      Sil
  14. Çok yakışmıış gördüğüm gibi ben de istiyorum dedim azıcık kıskandım :) güle güle kullan acaba bu saçta şu yandaki Zeyna'nın bir etkisi var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Zeyna? Olabilir tabi. Baktım hatun da benim gibi etli butlu, dedim Cessie sen neden bir Törkiş Zeyna olmayasın?! :P :D

      Sil
  15. bu yazıyı defalarca okuyup güldüm kaç gündür.
    :)
    bence sadece biraz daha kısa kestirsene.
    bi de kendini beğensen diyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra ya bir daha asla uzamazsa diye korkuyorum çünkü senelerce kısa kullandım saçımı ehe O:)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;