3 Ağustos 2012 Cuma

kötü hissetme mimi


Spot ışığını arayan Elly beni mimlemiş, tam da "Mim olsa da yapsak" dediğim şu günlerde. Ona teşekkür ederim.

Mimin konusu kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler. 

Az çok biliyorsunuz ki benim kendimi kötü hissetmediğim zaman enderdir. Kolay bulunmaz ve uzun sürmez. Genel olarak kendini iyi hissedemeyen bir insanım sanırım ve yeri gelmişken belirteyim BUNDAN GURUR DUYMUYORUM. 

Bu nedenle kendimi kötü hissettiğimde yaptığım özel şeyler yok benim. Ruh halimle paralel olarak hüzünlü şarkılar dinliyorum ki bu beni daha melankolik kılıyor sanırım. Her zaman kitap okuduğumdan o zaman da kitap okuyor oluyorum. Belki çok içim sıkılmışsa banyo yapmak iyi gelebiliyor çünkü su mükemmel bir arındırıcı ve rahatlatıcı. 

Bunların dışında biloğa yazı yazıyorum. Bazen öyle anlar oluyor ki hiçbir şey yazamıyorum, o cidden kötü oluyor. Veya komik bir dizi (şu sıralar TBBT) izleyerek neşelenmeyi deniyorum. Çoğu zaman işe yarıyor. Veya sevdiğim kitapların birini alıp sevdiğim bir bölümünü tekrar okuyorum. 

Bunun haricinde, sıradan, günlük yaşantıma devam ediyorum işte :) 

Mimlenenler:

14 yorum:

  1. heey ben de az sonra sana bir mim gönderiyordum ki...
    :)
    piki yaparım tebi senden gelen mimi beee.
    :)

    YanıtlaSil
  2. şarkılar daha da hüzünlendirebilir ama olsun o da güzel bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de hüzünlenebiliyorum, yapmasam daha iyi ama... yapıyorum işte :)

      Sil
  3. Aslında bence hepimiz duygusal şarkılar dinleyip düşene bir tekmede biz vuruyoruz. Sanki ısrarla kendimizi bunaltmaya çalışıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet.
      Ama onlar da öyle güzel oluyorlar ki..

      Sil
  4. şarkı müthiş değil mi.
    :)
    ha ha haaa senin kendini kötü hissetmen için zaten bişi olması gerekmiyor kiii.
    :)
    ama güldüm bak.
    :)
    geçiceeeek.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki öyle Deep :D
      Geçecek, biliyorum

      Sil
  5. Kötü hissetmeni bende istemem. Her zaman iyi ol.
    Teşekkür ederim cevapladığın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim mim için :)

      Sil
  6. balık burcu olduğun konusunda derin şüpheler içindeyim. ya da yengeç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yay burcuyum.
      Yükselenim bile yay :D

      Sil
    2. ahhahaha şişmişim! olsun melankolik yaylar da en asil duyguların balığı sayılabilir. hep beraber hüzünlü şarkılar dinleriz :)

      Sil
    3. Dinleyelim.
      Hem de en güzellerini dinleyelim :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;