26 Ağustos 2012 Pazar

kısa kısa

Gece boyunca izlediğim animeden.

  • Neden bilmiyorum ama şarkımız bu olsun.
  • Bu gün teyzem Mecit Abi'mlere geçti. Annemle baş başayız.
  • Gece boyunca anime izledim. Şöyle bir romantizm denizinde boğulayım dedim. Ama balık olduğum gerçeğini unutmuştum, boğulamadım tabii... Yine de sardı işte, 12 bölümlük minik animeyi sabaha kadar oturup bitirdim. Kahvaltımı yapıp yattım.
  • Antikacı Dükkânı hâlâ bitmedi. Kitap hem sıkıcı hem- neyse bunları bitirdiğimde anlatacağım.
  • Bu gün akşam üzeri gibi Sinemis tarafından uyandırıldım. İşte Abi'mler gelmişti. Abi'm hâlâ Ridade'ye triplerde... Su istemiş de getirmemiş mi, bir şeyler işte... Ergenliğini yeniden yaşıyor, yapacak bir şey yok.
  • Yine çene yarıştırıyordum onunla, yengem, "Cessie, abin yeni bir taktik geliştirdi. Canını sıkanlara küsüyor, uzunca bir süre konuşmuyor." diyince yapıştırdım "Lütfen benimle küs abi. Böylece saçmalıklarından bir süre uzak kalmış olurum." Böyle de atışırız, huyumuz kurusun.
  • Birkaç dakika sonra Mecit Abi'me bir telefon. Sacit Abi'mler evde olup olmadıklarını soruyor, düğüne gelmişler... Onların da bu emrivakilerine (emribaki ya da, doğrusunu bilmiyorum) sinir olurum oldum olası... Benim bildiğim yola çıkmadan aranır, müsait olup olmadıkları sorulur. Hatta birlikte prıgram yapılması isteniyorsa birkaç gün öncesinden konuşulur ki insanlar kendilerini ayarlasınlar. Neyse işte. Mecit Abi'mler bizde olunca onlar da bize geçtiler.
  • Gupse (Sacit Abi'min kızı) sağlık meslek lisesine gidecekmiş. Anladığım kadarı ile o bir an önce okulu bitirsin, para kazanmaya başlasın istiyorlar. Oysa ben öğrenciliğin tadını çıkarsın diyorum... İstemiyorum öyle hemen işi olsun, parası olsun... Sonra da evlensin derler Allah bilir... Tabii zorladıklarını söyleyemem. Hiçbir şeye zorlamıyorlar. Kendisi de istiyor anladığım kadarı ile.
  • Benim biyoloji okumam olay oldu da Gupse'nin sağlık mesleğe giderek kaderini hemşire olma yönünde çizmesine hiiiç itiraz etmediler. Ben hep burun kıvırmışımdır oysa hemşireliğe... Hemşireleri de sevmem hiç, suratsız bulurum... İstisna okurlar varsa alınmasınlar ama bu benim gözlemim. Neyse işte şaşırdım biraz... Bi mimar, bi mühendis olabilirdi oysa... 
  • Bu gün Mecit Abi'm "Sen biyoloji okur da akademisyen olursan Sinemis'i de senin yanına gönderelim, o da biyoloji okusun." dedi. Yarı şaşkın "Benim okumama böyle karşısın da Sinemis'i neden izimden gönderme peşindesin?" diye sorunca "E sen akademisyen olursan torpili olur, böylece o da olur bi'şeyler" dedi... Yoo burada ciddi ciddi torpil aradığı sonucu çıkmasın. Kendince bana -sanırım- "Torpilin olmadan akademisyen olamazsın Cessie, pişman olacaksın." mesajları verdi -.-' Ah bu zihniyet...
  • Akşam -Sacit Abi'mler gittikten sonra ki onlar düğün için gelmişti, birinin düğünü varmış- dışarı çıktık... Arabaya sığışmak adına Ridade ile beni öne oturttular. Bence akşam boyunca geçen en müthiş diyalog da bu esnada oluştu:
    "E biz emniyet kemerini nasıl takıcaz? Polis görürse ceza yazmaz mı?"

    "Ayağım cama yapışmış vaziyette, trafik kurallarının içine ettik. Sence ilk göze çarpan kemerini takmamış olman mı olacak Rit?"
    "Doğru."
  • Böylece bi' yerlere gidip (aslında video da çektim ama karanlıktı, sadece sesler var... Belki atarım bir ara.) bir şeyler yedik. Annem, teyzem, Sino, ben bici bici yerken Abi'mle Rit gözlemeye yumuldu. Zavallı yengem midesi yüzünden hiçbir şey yiyemedi, yiyemiyor... Süt ve bisküvi ile yaşıyormuş son bir iki gündür.
  • Az önce de eve geldik işte. Şimdi kitabımı da alıp annemin yanına gidiyorum. Yalnız kalmasın istiyorum.
  • Bıybıy.

10 yorum:

  1. ÖYP falan bir şekilde akademisyen olursun, merak etme;)

    Ama ben hala iş arayan bir akademisyen olarak, zamanında liseyi bitirip hemşire olsaydım şimdi 8 senedir çalışıyor olacaktım:) Elbette öğrencilik güzel de, hadi lisansı geçtim, yüksek lisans, doktora falan yaparken de iş bulamazsan birilerinden para istemek zorunda kalmak çok ağır bir şey.

    Bir de bu isimler gerçek mi ya? Gerçekse siz nerelisiniz:) Ben etrafımda hiç böyle isimler duymadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hemşire olacaktın.
      Hemşireleri sevmem...

      Evet gerçek isimler :D
      Çerkeziz biz, Sinemis, Ridade çerkez isimleri :)

      Sil
    2. Boşver sevmediğin işlerden uzak dur:)

      Hımm o yüzdenmiş demek ki.. Tamam, ünlü sinemis, gupse falan var da hepsini bir arada duyunca değişik geldi:)

      Sil
    3. Ahaha :D
      Evet ailemizde hepsi bir arada.

      Sil
  2. ridade sinemis ne güzel isimler.
    gupse çok değişik geldi bana yaw.
    :)
    bici bici bilmiyom.
    yine o etli sakakatlardan mı acaba.
    diğer haberler komikti sen böle yazınca yani.
    :)
    bıybıy.
    :)
    heeey ankaraya ne zaman gidiyon okulu görmeye filan.
    yurt filan.
    ankarayı sana tanıtırım burdan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bici bici nişastadan filan yapılan, buzlu, tatlı bi'şiy Deep :D Sakatat yemem ki ben.

      6 eylülde kaydımı yaptırmalıyım.
      Ona göre gideceğiz işte ehe :D

      Sil
  3. bıybııy :D

    çok tatlı geldi bana ve animenin ismi ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi Hakushaku to Yousei.
      Sevimli bir anime, minicik de.
      İzlenesi yani :D

      Sil
  4. sakatat ben de sevmiyom ama.
    hatırladın mı geçenlerde bi yazında yine beraber bi yerlere yemeğe gittiniz. orda bi yemekten söz ettin. onun da adını hiç duymamıştım. o galiba etli bişidi. ordan kaldı aklımda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şırdan :D
      onu yememiştim ama :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;