17 Ağustos 2012 Cuma

minik mim

şarkımız da bu olsun
Deep mimlemiş beni. Hatırlayabildiğim en eski anımı paylaşmamı istemiş...

Aslında annemlerin hatırlamama şaşırdığı çok eski anları hatırlıyorum ben. Sadece kopuk kopuk ve kronolojik olarak sıralayamıyorum.

Özlem Abla'mın düğününü hatırlıyorum biraz. Çok küçüktüm, bana beyaz bir elbise dikmişti teyzem. Düğün salonu soğuktu, annem sarı bir ceketim vardı, onu giydirmeye çalışıyordu sürekli. Ben de süsüm bozulacak ya, giymek istemiyordum :D En sonunda annemin zorla giydirdiği ceketi çıkarıp bir köşeye atmıştım. Dakikalarca onu aramışlardı, bana da kızmışlardı bir sürü.

Hatırladığım bir başka anı da babamın yeğeninin yanına Mersin'e gidişimizdi. Hazal'ı ilk kez görecektim sanırım.Bir de ilk kez denize gidecektim. Denize girdiğimizi hatırlıyorum. Ben batmıştım bir ara ama korkmamıştım. Ağzıma burnuma su kaçmıştı sadece :D Bir deniz yatağı vardı, Hazal ona oturmak istemişti, Faruk Amca'larsa bizim kullanmamızı istemişti, bu konuda bir husumet çıkmıştı kızıyla aralarında. Benim hiç umurumda değildi deniz yatağı falan...

Bir de Ridade'nin bebekliğine dair bir şeyler hatırlıyorum. Yenge'min geçirdiği trafik kazasını da hatırladığımı iddia ediyorum ama o çok parça parça... Hayal gücümün bir oyunu olabilir tabii.

Siz de en eski anılarınızı paylaşmak ister misiniz?
Eğer istiyorsanız, mime dahilsiniz.

2 yorum:

  1. yazını okurken aklımdan anılar geçti bitanesinde takılıp kaldım. babam kuzenimi gezmeye götürmüştü beni neden götürmedi beni sevmiyo diye çok ağlamıştım. galiba babasına aşık her küçük kızın vereceği tepkiydi ama şimdi bilinçaltımın direk onu güne çıkarması ilginç geldi. kuzenim 20 yaşında kaza geçirip öldü keşke babam onla daha çok ilgilenebilseydi..

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;