15 Ağustos 2012 Çarşamba

Muhtemelen Deviantart'tan
Şu an Açlık Oyunları'nın 2. kitabı olan Ateşi Yakalamak'ı okuduğumu fark ettiniz belki. Bu konuda birkaç şey söylemeden geçemeyeceğim...

Yazıyı yazmayı dün geçirmiştim aklımdan ve "Daha kitabın başında beni sinir ettin Katniss" diye başlamayı planlıyordum. Ama ne yazık ki popomu kaldırıp yazana kadar kitabın yarısından çoğunu okumuş oldum... Ama daha kitabın başında beni sinir ettiği gerçeği değişmedi!

O Peeta ne yapsın sana yaranabilmek için? Gale, Gale diyorsun onu da sevip sevmediğinden emin değilsin, salak mısın kızım sen?! -.- Gıcık oldum sana. Bir memnuniyetsizlik, bir acıların kadını pozları. Teheeey, ikide birde çemkirdiğin Haymitch de Peeta da senin yaşadıklarını yaşamadı mı? Hatta ailen seni o vaziyette izlemeye mecbur bırakılmadı mı? Daha ne artistliğindesin?! Beni sinir ettin.

6 yorum:

  1. Ben de ilk okuduğumda aynen böyle düşünmüştüm. Aman bebecik herkes onunla ilgilensin! Ki sonradan Peeta ne hallere düşüyor kuzucuğum bu hala ben yaparım ben ederim Gale'i seviyo muyum bilmiyorum ay Peeta da çok şirindi diye oyalansın dursun. Madem oyalanıcaksın böyle ikisini de boşver mıntıkalara odaklan ama o da yok!
    Ama Allah için cesur kız zeki kız şimdi o kısmını da yemeyek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeki ama çekilir yanı da yok -.-

      Sil
  2. son mimi yap olur mu.
    merak ediyorum en minnak anılarını.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ha haaaaa kızmaaaaa roman o.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;