16 Ağustos 2012 Perşembe

Not Defteri Diyorsak

Zaman zaman bazı bloglarda görüyorum, çeşitli defterlere vuruluyorlar, ve çoğu da gerçekten çok güzel şeyler oluyor. Ama Scrikss defterlere hiç rastlamıyorum çok aşık olunası olmalarına rağmen. Ya çok bilindikler, insanlara ilginç gelmiyorlar ya da kimsenin bu güzelliklerden haberi yok. Her durumda bu işe el attım, ben gösteriyorum size canlarım. Bunlar benim sevdiklerimden birkaçı işte :) Birkaç post önceki vosvoslu defterim de bu markanın yine *.* Scrikss candır <3
Şehir Serisi - Venedik
Mektup Serisi- Baltimore
Posta Serisi-İstanbul


Karikatür Serisi - comic4


Cool Serisi - Flying Fish





24 yorum:

  1. Mektup temalı olanlara bayıldım ^^
    Aslında kırtasiye alışverişimi yaptığım bir yer de satış noktası olarak gözüküyor ama daha önce rastlamamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman rastlaştırdığıma sevindim :D

      Sil
  2. ben de rastlamadım bu defterlere hiçbiryerde dorusu. tşkler

    YanıtlaSil
  3. D&R da görmüştüm ama markasını bilmiyorum bu kalitede bişeydi.

    YanıtlaSil
  4. sesiiii.

    ben morning glory çok çok seviyorum.
    bi deee moleskine alıyordum.
    scrikks dikkatimi çekmedi mi ne.
    bak hemen alıcam hatta hemen bugün yarın.
    sevdim.
    cool karikatür posta mektup bunları sevdim şimdilik.
    bi de vos vos.
    şehir ilginç gelmedi.
    en büyük modellerden birini alıp günlük olarak kullanıcam.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Tüm seri olmasa da şu fotoğrafını paylaştığım "flying fish"in küçüğü var bende de *.*

      Sil
  6. moleskine'i çok abartıyorlar, o yüzden içimiz dışımız moleskine oldu. ben bunları da çok seviyorum, bi tane london'lu var, bi de cool serisinden 3 tane falan var, değişik ebatlarda. niye yazmıyoruz hakikaten, iyi oldu hatırlattığın :)

    YanıtlaSil
  7. posta serisine aşığım bende! birkaç mektup ile arkadaşlarıma hediye ettiklerim var ama kendime almak daha hiç nasip olmadı. Çok şekerleer amaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bencillik edip hep kendime aldım :D

      Sil
  8. ben çok seviyorum bu markayı hatta en son ablam defter defter diye ağladığımda bana cool serisinden moonlightı aldı :D en küçük boyutu ama o bile çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmez miyim?
      hepsini alırım belki param olsa, sonra da izlerim ööyle *.*

      Sil
    2. aynen! alırım hepsini karşıma izlerim böyle iç geçiririm falan :D -manyaklık var yani az biraz ucundan-

      Sil
    3. ben de kitaplarımı okumaya başlamadan dakikalarca izliyorum :D

      Sil
  9. posta serisi..
    bayılıyoruuum :)

    çok tatlılar hepsine sahip olmak istiyor insan :)

    YanıtlaSil
  10. ayy ben çok severim... bende Moonlight ve jazz serisinden var çok seviyorum onları :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;