4 Ağustos 2012 Cumartesi

Posta Kartı # 9

Çok Özel Posta Kartı # 3

Annemin doğum günümde hediye ettiği kupa ile Bolu'dan gelen mükemmel portakallı/ limonlu çayımı içerken yazdığım bu yazıyı lütfen şu şarkı eşliğinde okuyun... Hatta fazla ileri gitmiş sayılmayacaksam videoyu da izleyin.
2 Ağustos 2012 günü üç posta kartı aldım, diğer ikisine şimdilik yer vermiyorum blogda. Bunlardan biri sevgili Summer'dan geliyordu :) Geometri çalışırken bıraktığım şirin mi şirin, annemin "Tam senin kafadanmış" dediği ince ruhlu, güzel kızdan.

Summer ile adres alış-verişinde bulunduk bir süre önce. Ben Leylak Dalı'nın düzenlemiş olduğu bayram kartı etkinliğine katıldığım için tüm kartları birlikte postalamak niyetindeydim. Bu durumda Summer benden erken davranmış oldu ve dediğim gibi, 2 Ağustos'ta beyaz bir zarf içinde bana ulaştı posta kartı.

O güzel zarftan sadece posta kartı çıkmadı. Şimdi yudumlamakta olduğum bu enfes çayı da göndermiş :) Ne diyebilirim ki. Hayatı güzel kılan inceliklerdir işte. Bu, insanın yüzüne koskocaman bir gülümseme oturtan cinstendi.

İşte Summer'ın bana göndermiş olduğu kart. :) 
İster inanın ister inanmayın, ben de elimdeki Van Gogh resimli karta bakıp "Summer'a göndersem sever mi acaba?" diye düşünmüştüm. Bunu elime alınca şaşırdım, güldüm, sevindim.

Aslına bakarsanız zarftan çıkardığımda bu kartı görmek pek mümkün olmuyordu. Çünkü üzerinde minik, turuncu notlar vardı, benim için yapıştırılmıştı. Summer bana film, kitap ve şarkı önerisinde bulunmuş. Evet, tahmin edebileceğiniz gibi şarkı az önce dinlediğiniz veya şu an dinlemekte olduğunuz şarkı. Ama diğerleri konusunda sizi bilgilendirmeyeceğim ^.^ Filmleri izleyip, kitabı okuduğumda hatırlatırım öğrenirsiniz. 3:)
Bu defteri zamanında Karahan'dan almıştım. Görünce vurulmuştum ama onu alabilmek için tüm haftalığımı vermem gerekecekti. Bunun üzerine anneme koşmuş, bana para vermesini istemiştim. Annem dünya kadar defterim varken bir defter daha almamı gereksiz bulmuş ve isteğime karşı çıkmış, imdadımaysa babam yetişmişti.

"Peki şimdi bundan bize ne?" diyecek olursanız veya içinizden diyorsanız AZICIK SABREDİN! 

Sevgili Summer bana sadece kart ve çay göndermekle kalmamış, zarfın içine seçip kestiği karikatürleri de yerleştirmiş. Hepsini teker teker okurken yüzümün aldığı şekli gören annem "Ne kadar sevindin. Bak bunu gönderen tam senin kafadanmış, yoksa kendine iş edinip de bunları böyle kesmezdi. Nasıl de üşenmemiş erinmemiş kesmiş minicik minicik." gibi  bir yorumda bulunmuştu.

Aslında onları oldukları gibi, orijinal halleri ile zarfın içinde saklamak istedim ama sonra kaybedersem diye korktum açıkçası. Ve aklıma bu defter geldi. Daha önce Tang'den gelen pullarla birlikte onları da bu deftere yapıştırdım ve bu şekilde saklama kararı aldım. Hatta arkalarında bir şeyler yazıyor olmasa şu ana dek aldığım kartları da böyle bir deftere yapıştırarak saklamak isterdim :)

Bunlar Summer'ın kartın üzerine iliştirdiği minik notlar.

Bunlar da benim için gönderdiği karikatürler.

Ve son olarak;

Sevgili Summer, küçükken ben de sıkı bir Harry Potter hayranıydım. İnan o kartlardan ben de hiç acımadan, destelerce alırdım :D O nedenle seni öyle iyi anlıyorum ki, anlatamam *.*

16 yorum:

  1. summer'a bir sürpriz öyleyse, kartı hazır, yarın kırmızı posta kutularından birine düşebilmek için heyecanla odamda bekliyor şu anda. ^^

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Summer buna çok sevinir :D

      Sil
    2. sen nasılsın balıkcığım? hayat sana iyi davranıyor mu? :)

      Sil
    3. Davranmıyor. Ama kötü sayılmam.
      Ya sen? Sen nasılsın?

      Sil
    4. daha iyi davranabilirdi bana da. biraz mızıkçılık yaptı, biraz atıştık ama onla da olmuyor onsuz da zaman zaman.

      hayatın bizlere daha iyi davrandığı zamanlarımız olsun balık,

      sevgilerle kal,
      luna.

      Sil
    5. Evet, olsun Luna
      sen de öyle,sen de sevgilerle kal.
      Ve dilediğin zaman seni dinleyeceğimi bil :)

      Sil
  2. Böyle sürprizler iyi geliyor olmalı :)
    Bu arada defterine ayrıca bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Mutlu olmana çok ama çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller bayıldım:) senin mutlu olmanda beni çok sevindirdi Cessie'm

    YanıtlaSil
  5. heeeyy nereden başlasaaam nereden başlasaaam!?

    buldum öncelikle rica ederim Sevgili Cessie! :) Beğenemne o kadar sevindim ki! Ne yalan söyleyeyim abartıya mı kaçtım beğenmez mi ki demiştim ama postu okuyunca rahatladım resmen :)


    Defterine bayıldım! bana çok güzel fikirler verdin! :) Ve van gogh ile ilgili kısma bende şaşırdım. Her şeyden önemlisi Çok mutluyum birini böyle mutlu ettiğim için! :)

    şimdi bekleme sırası bende! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırladım bile :D
      Babam postaya verecek bir iki gün içinde sanırım *.*

      Sil
  6. senin mutluluğun heyecanın çok mutlu edip heyecanlandırıyor beni. hayat ne güzel değil mi iyi tatlı insanlarla. bloglarda ne şeker insanlar var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle.
      Bana portakallı çay göndermiş Deep! *.*
      Çok güzeldi, içtim.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;