18 Ağustos 2012 Cumartesi

Posta Kartlarım

Aldığım kartları sizlerle paylaşmak için bayramın gelmesini istedim ve şimdi hepsini teeek teek fotoğrafladım. Benjamin bu konuda çok istekliydi, her fotoğrafta o da var. Gerçi fotoğrafların kalitesi düşük ama olsun.

Posta Kartı # 10

Bu kart Leylak Dalı'nın etkinliğinden bağımsız olarak, hiç beklemediğim bir anda Yejades'den (Hippilazman) geldi. Postcrossing gibi bir site olduğunu da onun blogunda görmüştüm zaten. Kartın mutlu etmesini dilemiş, emin olabilir ki çok mutlu oldum. *.*

Posta Kartı # 11

Bu kart Postcrossing'den. Yine bayramdan bağımsız bir kart ve taaaa Belerus'lardan geliyor, Ire'den. Bana kendisinden söz etmiş ve iyi dileklerde bulunmuş. Gerçekten çok güzel bir kart ve beni çok sevindirdi. Tabii Benjamin'i de. Ona teşekkür ederim :)

Posta Kartı # 12

Bu da bayramdan bağımsız olarak Merve'den geldi. Dershanede edindiğim ilk arkadaşım, sıra arkadaşım, kahrımı en çok çekenlerden ve şimdilerde hemşirelik kazandığı için sevinmekte olan. Taaa ne zaman "Kimse mektup yazmıyor bana!" diye yakınmıştım. O da beni çok duygulandıran bir mektupla birlikte göndermiş bu kartı, sevdiğimi bildiğinden. Bir de vosvos resmi göndermiş, babasıyla yapmışlar. 
Canım ya! Gördüğüm yerde öpeceğim onu hunharca!

Posta Kartı #13

Şimdi bayram kartlarına geçebilirim sanırım. Bu güzel etkinliği başlatan Leylak Dalı olduğundan önce onun kartına yer vermek istedim. Benim için bu güzel kartı seçmiş. Bayramımı şenlendirdiği için, kart için ve güzel dilekleri için çok teşekkür ederim, mutlu bayramlar geçirmesini dilerim.

Posta Kartı # 14

Bu kart sevgili Gülşah'tan geldi. Blogunu bilmediğim için yazmadım, belki takip ettiğim biri ama ben insanların isimlerini değil de nickname'lerini biliyorum daha çok. O nedenle kabalık olarak nitelemez umarım. Gerçekten çok güzel bir kart seçmiş, teşekkür ederim.

Posta Kartı #15


Bu güzel, el yapımı kartı da, Ness'in Kelebekleri'nden aldım. Belki bilinmesini istemez diye ismini yazmıyorum. Pembiş pembiş, günümü, bayramımı renklendirdi ve bunun için ona çok teşekkür ederim.

Posta Kartı #16

Bu güzel kartı da -ki görünce Benjamin'in ağzının suyu aktı- Dilek'ten aldım. (dilekbuğdaytanesi.blogspot) Bu tatlı karmaşayı bayram telaşesine benzettiğinden bahsetmiş. Bu özgür çağrışımları ben de çok severim, neden olmasın. Benjamin'i yatıştırmak zor olduysa da :D çok teşekkür ederim bu güzel kart için :)

Posta Kartı # 17

Bu müthiş kartı kimden aldığımı inanın ben de bilmiyorum! Ne yazık ki imzasını okuyamadım ve benim için tam bir muamma! Ama ne muhteşem bir seçim, katılmıyor musunuz? Buradan ona sesleniyorum: Her kimse ona çok teşekkür ederim ve yorum bırakmasını çok isterim zira kendisini tanımak istiyorum.

Posta Kartı #18




 Bu güzel kartı da Sevgili Aylak'tan (Aylağın Günlüğü) aldım. Yazdıkları, içtenliği, benimle paylaştığı şiir... Hepsi öyle güzel ve mutluluk vericiydi ki. Tüm güzel dilekleri için, her şey için teşekkürler. Dilerim huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirir. 

Posta Kartı #19

Bu güzel kartı Seda'dan aldım. Çok zarif, çok beğendiğim kartlardan biriydi ve pulun güzelliğine değinmiyorum bile :) Güzel dilekleri için çok teşekkür ederim. Dilerim unutamayacağı, güzel bir bayram geçirir.

Posta Kartı #20

Bu kartı Banu'dan aldım. Öyle canlı, güzel, cıvıl cıvıl bir kart ki bayıldım! Kalabalığın kendine özgü koşuşturması, pastel renkler, D&R detayı... Farklı bir dünyanın aralanması gibi ama aslında çok tanıdık. Dilekleri ve güzel seçimi için yürekten teşekkür ederim.

Posta Kartı # 21

Bu karta bayılmıştım ya, şans bu iki bir tane daha geldi ! Ne kadar güzel bir seçim olduğu değişmeyen bir konu. İnsan Olmak blogunun yazarından -yine ismini bilinmesini istemezse diyerek vermiyorum- bu güzel kartı almak yüzümde koskocaman bir tebessüm oluşturdu. Tüm güzelliklerin onunla olması dileği ile :)

Posta Kartı # 22

Bu güzel kart Sanat Notları'ndan geldi. Görünce hayran kalmaktan ve kendi küçüklüğümü anımsamaktan alamadım kendimi... Anneme "Bir hikâye dahaaaa" diye yalvarır ve uyumamakta diretirmişim. Gönderdiği şiir bana yine kendimi anımsattı. Blogumu okuyor muydu bilemiyorum ama beni bu kadar tanıyabilir, hissedebilirdi sanki! Çok teşekkür ederim... Onu tanımış olmaktan çok memnunum.

Posta Kartı #23

Bu kartı Viladimir'den aldım, derdi olan hani... Onu okumayı seviyorum, blogunu takip etmeye gayret ediyorum. Dündü sanırım, kartları yazarken yorulduğundan bahsetmişti. Her karta benimkine olduğu kadar uzun yazdıysa yorulması çok doğal. :) 
Benimle güzel bayram anısını, çocukluğundan bir kesiti paylaştığı için çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim.

Posta Kartı # 24

Bu müthiş kart da benim için sürpriz oldu. Ah DarLa'm, sen hep böyle ince düşüncelisindir zaten... Beni ne kadar mutlu ettiğini nasıl anlatayım ki ben? Ömrünce tüm güzellikler seninle olsun. *.*

Posta Kartı #25

Ve bilerek en sona bıraktığım kart, sevgili Fermina Daza'dan...
Beni öyle mutlu ettin ki :) 
Hayatına bir köşesinden dahil olmak beni ne kadar sevindirir tahmin edemezsin. Hemen cevap yazdım fakat bayramdan sonra gönderebileceğim. 
Teşekkür ederim, içtenliğin için ve her şey için.




Ve tabii ki en büyük teşekkürü Leylak Dalı'na borçluyum.
Bu güzel etkinliği başlatarak bayramımızı renklendirdiği, beni bu kadar mutlu ettiği için çok teşekkür ederim.

16 yorum:

  1. ne kadar sosyalsin ve posta kutun ne kadar da şanslııı :)

    hepsi çok güzel kartlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz yüze görüşme konusunda ne kadar pasifsem yazışma konusunda da o kadar aktifim sanırım :D

      Sil
  2. Birşey değiiil:)
    Asıl ben size teşekkür ederim, katkılarınızla güzelleşti bu etkinlik, hep yapalım, her zaman yapalım.
    Sevgiler, iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım elbette :)
      Size de üyü bayramlar :)

      Sil
  3. Okudukça ben de heveslendim bu posta kartı olayına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E keşke katılsaydın sen de? :D

      Sil
  4. Ne güzel bir şey başlatılmış fikir annesini kutluyorum:))

    YanıtlaSil
  5. imzasını okuyamadığın kart büyük ihtimalle karakitap'tan (http://nbkarakitap.blogspot.com/), bana da aynı şey oldu :)
    yaaa bak kaderin cilvesi, kalktın ankara'ya geliyorsun! ben çok sevindim bu işe :) sana tur yapayım, nerde sahaf var, nerde yemek yenir, genşşşlik nerelere gidiyor, bunlar mühim şeyler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım olmuş gelen kartları fotoğraflaman. :) ne hoş bir anı. Leylak Dalı iyi düşündü bu işi..
    İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler
      Mutlu bayramlar :D

      Sil
  7. benjamin seninle birlikte mezun olcak, mastır bile yapıcak.

    kartlara sevinmen ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benjamin'in kurtuluşu yok!
      Ben ineklerken o yatış mı yapacaktı ?!
      Bana eşlik edecek tabii! :D

      Sil
  8. harika bir koleksiyonun olacak şimdiden belli
    ne kadar güzel kartlar gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet :D
      90 yaşına geldiğimde bakıp mutlu olacağım :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;