6 Ağustos 2012 Pazartesi

sevgili bilinçaltıma saygılarla -.-


Sabahın altısında yatarsa bir insan, verimli bir uyku uyayamaz tabii. Neden şaşırıyorum ki? 
Dün geceyi, sabaha karşıyı bilgisayat başında, connected2me'de tanımadığım insanlarla konuşarak geçirdim. 
Aslında orası da "tumblr" gençliği tarafından ele geçirildiğinden oldukça boş beleş bir yer. Ara sıra düzgün insan bulunca heyecanlanıyorum, muhabbet alıyor yürüyor işte. 

Tumblr farklı bir oluşum... Belirli bir yaş grubu var analadığım kadarıyla orada takılan.Tumblr'a üye olmadan önce oradan biriyle konuşsam "Vay anasını, amma orjinal insan" diyordum ama üye olunca acı gerçeği gördüm.Oranın ağzı oymuş meğersem.Orijinallik falan yokmuş, herkes orada da birbirinin kopyasıymış. Bir ara bir şey popi oluyor tüm gerzekler onu yapıyor. Biraz acı yani.Biraz saçma, büyük oranda gereksiz...
Neyse konumuz bu değil.

İşte dün connected2me'de baya bir yazan oldu bana, daha önce başıma gelmemişti. Bir tanesi "KİŞİLİĞİNİ KAYBETMİŞSİN" dedi, böyle kocaman harflerle dedi ve konuşmayı kapattı. Neye uğradığımı şaşırdım, daha merhaba dememişti yahu! 
Bir başkası gerçek fotoğrafımı koymadığım için "çirkin" ve "fake" olduğumu iddia etti. Baktım önyargı denizinde boğuluyor ^^ "Peki öyleyse... Çirkin ve fakeyim. Şimdi ne yapacağız sanal alem mesihi?" dedim. Kinayeyi anlamamış olacak ki "Bunu fark etmiş olman bile yeterli :)" diyip kapattı... İnsanlar tuhaf.

Sonra bir baktım oraya büyük çoğunluk kendini kanıtlamak için gidiyor, herkesin paçalarından felsefi düşünceler akıyor. Herkes ucuz görüşlerini ( daha doğrusu kendilerininmiş gibi göstermeye çalıştıkları ama toplu iğneyle tutturulmuş gibi duran ucuz görüşleri) bir başkasına satma derdinde. Bir başka grup sanal seks peşinde. Biz zavallı azınlığın sadece canı sıkılmış ve sohbet etmek istiyor. Bu durum beni eğlendirdi...
Hani şu "üstünlük hissi" ni yaşadım, çok aptalca olan. Sonra kendime de güldüm.

Biriyle tanıştım, adam gibi muhabbet ettik. En sevdiği sebze bamyaymış, çok şaşırdım. En popüler cevap "havuç"tur oysa... 

Sonra sahur yaptık babişkomla. Biraz da annemle çene çalınca sabah oldu.

Tanrım o ne berbat bir kâbustu! Cadı mı ararsın, tuhaf yaratığımsı insanlar mı ararsın? Büyülenmiş, eziyet gören zavallı insan mı ararsın? Cayır cayır yanmaları mı dersin, neredeyse kendi evimi yakacak olmam mı dersin... Ne oluyor anlamıyorum yahu! Bu aralar hiç Stephen King okumadım ama adamın yazabilitesi yüksek romanların içine düşmüşüm gibi rüyalar daha doğrusu kâbuslar görüyorum! Dişlerimi öyle sıkmışım ki çenem ağrıyor... Dörde kadar yattığımdan sersem gibiyim, başım ağrıyor... 
Hâlâ gelemedim kendime...

4 yorum:

  1. pearl jam sevmeyene cHeyRek altın takar geçerim, bakarım adam mı diye söylediği söze?!!1
    (elimden bu kadarı geliyor, yaşlandım ben, bazı smileyler ne manaya geliyor bilmiyorum.)
    ben de tam bunu yazarken dinlediğim şarkıyı yollayayım sana.
    http://fizy.com/#s/1q21ng

    YanıtlaSil
  2. sesiiiiii.

    olur öle bazen rüyalar. sabaha dek konuşunca connected'da olmuştur.
    bugünlerde yazdan uyunmuyor. senin bilinçaltında bilirsin pek bi boş zaten :) bilinçüstünden daha doludur ki. pearl jam babadır tebi. geçen günkü jason da ama hele apocalyptica müthiştir be.
    bak ama sen her şeyin farkındasın ki. connected'da o karşılarına çıkanlar senin duyarlılığının yanına bile yaklaşamaz ve bunu anlayınca aşağılayıp saldırırlar. bu da bir taktik işte. sana o şeyleri söleyen iki kişi sadece aptal işte. düşün binlerce kişi bir net ailesi ve ne cahiller var. sadece zaman geçirmek için arada güzel tebi öle sohbet. haklısın herkes filozof, herkes popi, amma yapıştırma, sen öle değilsin ki, sende doğal olarak var, kendiliğinden o ruh. bayramdan sonra uykuların düzelir. düşünsene kendini okulda, bölümün önünde hayal et. öle rüyalar gör.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göremiyorum ki Deep, kötü rüyalar görüyorum hep.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;