5 Ağustos 2012 Pazar

tercih şeysi ile ilgili iki çift laf



Hani bazen haberlerde görüyoruz "XY kişisi sınav yüzünden intihar etti." diye. Sonra "Cık cık cık... Bir sınav için değer mi?" diye hayıflanıyoruz falan, hayretler ediyoruz. Etmemek lazım...

Tabii ki değmez, tabii ki yazık ona bir şey dediğim yok da bir de insan kendine sormalı yahu "Bu niye böyle oluyor?" diye... Bir senedir ne çektiğimi ben biliyorum, bir de öncesinde/sırasında çekmiş olanlar... Tam bir sene boyunca sınav konuştuk, deneme sınavlarımızı karşılaştırdık. İlk sınav bitti, bir yandan diğerlerine hazırlandık bir yandan sonuçları bekledik...  Ondan sonra LYS telaşı... Onu atlattık bu sefer onun sonuçları.

Sonuçların açıklanmasıyla da bir parça rahatladık ama dert bitmek bilmiyor ki anacım. Bu sefer de tercih derdine düştük. "Orayı mı yazsam? Burası gelir mi acaba?" lar etrafta uçuştu. Arayanlar, soranlar, akıl verenler vs vs vs. Sonunda, ayın üçünde bitti tercihler. Şimdi de onların sonuçlarını bekliyoruz. Yani sınav bitince stres bitmiyor. Öyle hayatımıza oturdu kaldı bir senemizi heba ettik. Ne için? Hiç için. 

Teeh!
İyi ki daha fazla çalışmamışım. 
Hiç pişman değilim. -.-

18 yorum:

  1. neler çektiğini ben deeee biliyoruuuum.
    ne günlerdi beeee.
    evet ya bence de daha çok çalışmaman iyi oldu.
    daha da gerilirdin.
    :)
    hadi az kaldıııı.
    :)
    bundan sonrası tatlı olacak.
    :)
    şarkı müthiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim Deep.
      Herkesin başını şişirdim hehe :D

      Sil
  2. valla bu sınav işleri zor . Bide sınavı olduktan sonra bitse yine iyi . Oda yok . Eee yapcak bişi yok ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sadece beklemek kaldı :)

      Sil
  3. aynı strese ben giriyorum bu sene. bir sene boyunca sınav var diye hayatını erteliyorsun abi resmen, sonra kaldığın yerden devam ediyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ve bize dayattıkları bu durum çok gerzekçe -.-

      Sil
  4. Şarkı ne güzel böyle.. İlk kez dinliyorum ben. Sınav konusuna gelince bence de iyi ki çok yıpratıp zorlamadın kendini. Gönlünden geçen, hakkında en hayırlısı olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Kazandıktan sonra da farklı telaşlar sarıyor.
    Bu mesleği yapabilecek miyim, mutlu olabilecek miyim?
    Nerede işe başlamam gerekiyor?
    ....
    Gerçi en azından iki senen var bunları düşünmen için.
    3. sınıfta başlarsın bu sorulara sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben akademisyen olmak istiyorum *.*

      Sil
    2. Doğru bak o ihtimalde var.
      Bende düşündüm bir ara.
      Ama vazgeçtim.
      Çekilir dert değil gibi geldi bana
      Ama kim bilir belki tam senliktir :)
      Hangi bölüm gelecek bu arada inşallah?

      Sil
    3. Biyoloji *.*
      Sadece biyoloji yazdım :)

      Sil
    4. Bir sayısalcı olarak yapamadığım tek sayısal dersti biyoloji :)
      Akademisyenlik bu bölüme yakışır ama :)
      İnşallah her şey dilediğin gibi olur :)

      Sil
    5. Sanırım benim de yapabildiğim tek ders :D
      Umarım olur.
      Teşekkür ederim :) :D

      Sil
  6. aynı şeyler benim için de geçerli ama tek fark, ben lise için tercih yaptım.
    artık lisede çalışmayacağım, yetti bu kadarı bana :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çalışmadım ve pişman değilim...
      Ama sen çalış yahu :/

      Sil
  7. blogundaki fotolar, sözler, tüm ayrıntılar önemli biliyo musunn.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;