10 Ağustos 2012 Cuma

UYUYAMAMA SORUNSALI


Saat sabahın yedisi oldu ben uyuyamadım. Uyuyamıyorum. Asla uykum gelmiyor, yatınca bir şeyler düşünüyorum düşünüyorum düşünüyorum, sanırım yani. Okuduğuma göre manikler dönem dönem inanılmaz hızlı düşünüyorlarmış, düşünceler kafalarından akıp gidiyormuş, yakalayamıyorlarmış. Bana da bunun tam tersi oluyor işte. Ama dönem dönem değil, her zaman. Hiçbir şey düşünmüyormuşum gibi geliyor, bilinçli olarak düşündüğüm hiçbir şey yok. "Hadi şunu düşüneyim" diye başladığım hiçbir şeyi düşünemiyorum.

Neyse canım kitap da okumak istemeyince biraz Harry Potter izleyeyim dedim, ilk filmini izlemeye başladım. İlk CD'nin yarısına falan gelince "Bari bir daha uyumayı deneyeyim" diye düşündüm. Şimdi yanıma kitap da alıp yatmaya gidiyorum. Umarım uyurum.

16 yorum:

  1. Bende de aynı sorun var. Yatıyorum, uyuyamıyorum dur bir şey düşüneyim diyorum, ama tam olarak düşünemiyorum da:) Kafamdan düşünceler akıp duruyor, birbirinden alakasız şeyler ard arda sıralanıyor.

    Bu duruma alıştım açıkçası da sınavım varken oluyor ya ona sinir oluyorum. Zaten 2de yatmışım, 7'de kalkmam gerek, yok uyuyamıyorum. Sinir oluyorum, hiç uyuyamıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uyuyabilirsem bu sefer de uyanmak gelmiyor içimden! Bıraksalar 90 saat uyuyacağım ondan sonra da.
      Bir tuhaf oldum.

      Sil
  2. Beni anlatmışsın gibi hissettim.
    Son 2 haftamı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sabahları eşek tepmiş gibi uyanıyorsan, aynı şeyleri yaşıyoruz demektir.

      Sil
    2. Sabahları çok zor uyanıyorum daha doğrusu 2-3 gibi.Uyanı uyanıp uyuyorum.
      Her yerim de ağrıyor belim ve omuzlarım özellikle.

      Sil
    3. Ho-
      Aynı durumdayız resmen.

      Sil
  3. geçen hafta istisnasız her gece uykusuzdum. sabah 7'de yattığımı biliyorum defalarca. sabah 7'de yatınca ve öğleden sonra kalkınca sersem gibi oluyorsun, biliyorum. bu hafta biraz daha dengeye soktum kendimi, gece hiçbir şey düşünmemeye çalışıyorum mesela, akıcı bir kitaba bırakıyorum kendimi. olmadı keyifli bir film izlemeye çalışıyorum.

    hiçbir şey düşünmezken bile çok şey düşünüyorsundur ki sen :) okula mı canın sıkılıyor? çok güzel bir okul yazdın, istediğin bölüm hem, endişelerin vardır eminim, yeni bir ortam her zaman korkutur ama şöyle düşün. her şey bitti, sadece heyecanlı bir bekleyiş kaldı. bi düşünsene, geçen sene bu zamanlar yaz tatilinde sınav kaygın vardı belki de, korkuyordun. önümüzdeki sene de üniversiteyi düşüneceksin, derslerini, okulunu... ama şu an ikisine de bağlı değilsin, en özgür yaz tatilin. bekleyiş canını sıkıyordur, belirsizlik her zaman kötüdür, biliyorum ama. bak öyle düşün bir kere de. güzel olacak de :)

    bu arada ben de harry'i baştan izlemeye başladım biliyor musun? çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz seninle mektuplaşsak olmamı?

      Sil
    2. olmaz mı, çok sevinirim :) küçücük bir sorun var yalnızca, o da halledilebilecek bir şey.

      bir de mail adresini görmüştüm asteroid? gibi bir şey olmalı ama tam bilmiyorum. bakındım bloguna ama göremedim. istersen yaz adresini ya da blogumun altında mail adresim var, ordan ulaşabilirsin.

      heyecanlandım :)

      Sil
    3. asteroidc777@hotmail.com

      Ulaşırım tabi :D
      Ben de heyecanlandım.

      Sil
    4. mail kutuna bak istersen :)

      Sil
  4. Ben de öküz gibi uyuyorum ama onu napıcaz :) bugün 14 saat uyudum galiba :O

    YanıtlaSil
  5. uyudun tebiiii.
    :)
    bu pazar da uyuyosun belki dicem ama değildir başka bişiler yapıyorsundur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Deep, o uyku sorunum cidden sorun yahu -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;