9 Eylül 2012 Pazar

dün

Dün Atıl Hoca ile konuştuk. Hazırlık konusunda emin değildim, ona danıştım. O da beni eşinin bir öğrencisine yönlendirdi. "O sana daha iyi bilgi verir" diyerek numarasını verdi. Bir de benden önce onu arayıp haberdar ettiler. O da benim gibi, tanımadığı numaraları açmıyormuş.

Aslında baya bir panikledim. Ben ki bir telefonla konuşma özürlüsüyüm. Ömrümde hayatımda tanımadığım bir, hallam acayip gerildim. Ama o çok rahattı, böyle olunca onun rahatlığı bana da yansıdı sanırım. Uzun uzun konuştuk, bana biiiirsürü şey anlattı. Gerçekten onunla konuşmak çok iyi geldi. Hem kafamdaki soru işaretlerini giderme açısından hem de, bilemiyorum, oldukça sıcakkanlıydı. Beni rahatlattı işte.

Dün Atıl Hoca tekrar aramış, kontörüm, dakikam, kuruşum -her ne boksa- olmadığı için geri dönemedim ona. Öyle kaldı, konuşamadık.

Atıl Hoca beni biyoloji yazmak konusunda yüreklendiren insandı, sene boyunca peşinden ayrılmadım. Kimi zaman derdimi dinledi, kimi zaman biyoloji sorularımı çözdü. Bu sene onu ben parselliyordum O:) Hatta yoğun isteğim(iz) -Büşra ve benim yani- üzerine kızını okula da getirdi sene içinde, size daha önce bahsetmiştim. Defne. Hatırlamıyorsunuzdur ama... Bize "tuttu fırlattı kalbimi" yi söyleyen, topa vurup peşinden koşmaktan keyif alan, çok sevimli bir kızdı.

Benim için Atıl Hoca ne ise onun için de Atıl Hoca'nın eşi o anladığım kadarı ile. "Benim için ikisi de o kadar değerli insanlar ki, seni evlat bile edinebilirim şu an" dedi, gülüştük. Konuşmak güzeldi. Bir telefon görüşmesi olduğunu düşünürsek harikaydı.

(EK: Yaaa Gökan efendi. Bak nasıl rahatlatıyor insanlar birbirini, sen anca "Yanımda ağlarsan alay ederim" de gül -.-)

6 yorum:

  1. alay ederim demedim, gülerim dedim. alay edersem tadı çıkmaz :D


    hem rahatlatır tabi, hazırlık konusundan girmişsiniz olaya. ben şimdiye kadar yaşayacağın en büyük ayrılık için dedim :D

    YanıtlaSil
  2. okucak mısın hazırlık şimdi cessie? kararın nedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, okumayı düşünmüyorum.
      İngilizce açığımı kurslarla falan kapatacağım.

      Sil
  3. hazırlık atlamak için ingilizce sınavı yok muydu.
    yoksa iyiymiş.
    bence de okuma.
    evet açık kapatırsın.
    burdan sana ingilizcede yardım ederim. sorun değil.
    hayatım ingilizce.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, bölüm ingilizce değil, hazırlık da zorunlu değil.
      Şey, orada bizi bilgilendirmekle görevli kız hazırlık okumak istemiyorsak sınava girmememizi söyledi aslında :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;