7 Eylül 2012 Cuma


Gittik geldik! 
*.*

17 yorum:

  1. Aa sahi telaştan hiç soramadım. Hangi üniversite oldu?
    Hayırlı olsun ^*^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacettepe :D
      Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Aaa dibime gelmişsin haberim yok:)

      Sil
  2. heeeey sevdin mi okulunu.
    yurt da tamam diy mi.
    umarım pratiks bi yerdedir.
    keyfin yerinde diy mii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdim evet.
      Her şeyi hallettik kolayca.
      Biraz yorgunum ama evet, keyfim yerinde.

      Sil
  3. bugünkü öykümde bak bir mitolojik gerçeği yazdım. sölemiştin ya mitoloji yaz diye. başka mitler de yazıcim. bakarsın arada.
    :)

    YanıtlaSil
  4. yorumlarda da açıkladım zeusun yaptığını.
    :)

    YanıtlaSil
  5. canım balıkcığım,

    ne mutlu ne mutlu! ^^

    güzel günlerin olsun oralarda.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  6. bugün zeusu yazdım. bikaç gün sonra da apollon ve daphne öyküsünü yazıcam. ama biraz komikleştirip. apollon savaşçı güzel adam. su perisi daphneyi görüp aşık oluyor. ama apollon ile eros'un arası açık. eros, apollona aşk oku atıyor. daphne'ye de nefret oku. o yüzden daphne hep kaçıyor apollondan. o da hep kovalıyor. sonunda daphne kendini toprağa gömüyor. ve defne ağacı oluyor. yaprakları ve kokusu, çiçekleri ile mutluluk veriyor apollona.
    :)
    ya ankara ve okul ilk izlenimleri yazsana bi ara. bak lena öyküleri var blogumda. orda iki ankara öyküsü var. lena ankarada ve ankara günlerim. orda bikaç hoş ankara kesiti var.
    zamanın olunca bakarsın.
    :)
    nasıl olsa yıllarca ankarada olacaksın, gezeceksin, seveceksin, ankara çok güzel, ve kültür ortamı istanbuldan iyidir. kitapçılar ve diğer yerler, özellikle tiyatro, opera filan, dans, vb. burda anlatırım sana arada güzel yerleri, kitapçıları, sahafları filan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep.
      Apollon ile Daphne, ne güzelmiş ki.
      Aslında yazacaktım ama sonra çok üşendim. Belki bir ara yazarım Ankara ile ilgili :D

      Sil
  7. heeeeyyy!
    hayırlı olsun cessie :)
    yeni maceralarınla yakın zamanda beklicez artık seni :)
    çok güzel olacak belli ki, keyfin de yerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Umarım güzel olacak :D

      Sil
  8. Hayırlı olsun :)
    Umarım en keyifli zamanlarını geçirirsin orda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Umarım öyle olur.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;